חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רק שתי טיפות: בכללית נרשמת היענות גדולה של ההורים הפונים לקבל את החיסון עבור ילדיהם

בעקבות מספר מקרי הידבקות בנגיף הפוליו בקרב ילדים ובהתאם להחלטת משרד הבריאות, ממשיך המבצע ״2 טיפות 2022 להשלמת חיסוני פוליו״ במחוז ירושלים של כללית.

לדברי ריקי סגל, מנהלת תחום רפואה מונעת ומנהלת את המבצע במחוז ירושלים של כללית: "החיסון בטוח ויעיל, תופעות הלוואי מעטות וחולפות מהר. המטרה היא שכל הילדים עד גיל 18 יהיו מחוסנים כפי השגרה הנהוגה בארץ מאז 2014. הנגיף עלול להתרבות במערכת העיכול של האנשים שלא התחסנו באופן מלא ולהדביק את הסובבים. אנו יכולים לעצור את המשך ההתפשטות הנגיף.

אנחנו שמחים על ההיענות הגדולה בקרב מטופלי כללית ומזמינים את כל ההורים שילדיהם בשנתון 2005-2013 להמשיך ולהגיע למוקדים שלנו בסימנה סיטי, בביג בית שמש, במרפאת יהלום במעלה אדומים ובמרפאת כללית בשייח ג'ראח. בנוסף לכך, אנחנו עורכים מבצעים נקודתיים על פי הביקוש . לדוגמא, היום (17.5.22) נקיים מבצע בגוש עציון, בבניין המועצה האזורית.

חשוב לתאם את התור לחיסון בטרם הגעתכם באמצעות מוקד כללית כוכבית 2700, באתר אינטרנט או באפליקציה של כללית- בכל אחת מהאפשרויות שעומדות לרשותכם ולהגיע עם פנקס חיסונים עבור כל ילד. השלמת כל מנות החיסון נדרשת על מנת לשמור על הבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו."

צילום: דוברות כללית ירושלים

הורי הילדים הנדרשים להשלים את מנות החיסון קיבלו הודעת SMS אישית עם מידע מלא והכוונה לקביעת תור להשלמת כל מנות החיסון נגד נגיף פוליו.

"כדי לעצור את התפשטות נגיף הפוליו במדינת ישראל, חשוב להגיע ולהשלים את החיסונים הנדרשים. המטרה היא לעלות את רמת החיסוניות של כלל הציבור בישראל, בעיקר בילדים. הורים לילדים בשנתונים 2005-2013, אנחנו מזמינים אתכם לבוא עם ילדיכם" סיכם מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים בכללית.

רואה החשבון: תפקיד ייחודי במינו לניהול כלכלי של העסק שלכם!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן