חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוד מזוין בהולילנד: שודדים, תינוק פצוע ומרדף משטרתי

שוד מזוין בהולילנד, כמו בסרטים

כמו בסרטים: התחפשו לשליחים, פרצו לבית משפחה בשכונת הולילנד, כפתו את ההורים לעיני בנם התינוק וגנבו את רכב היוקרה שלהם

21 בינואר, 11:50: דיווח על שוד מזוין בשכונת הולילנד.

  • מספר חשודים לבושים במדי שליחים מגיעים לבית משפחה.
  • תוקפים באלימות את ההורים וכופתים אותם לעיני בנם הפעוט.
  • גונבים את מפתחות רכב היוקרה של המשפחה ונמלטים.

המרדף:

  • שוטרים מגיעים למקום ומאתרים את הרכב הגנוב.
  • הנהג החשוד דורס שוטר ופוצע אותו.
  • השוטר יורה לעבר הנהג ופוצע אותו באורח בינוני.
  • הנהג נעצר, וחיפושים אחר חשודים נוספים נמשכים.

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה פותחים בחקירה ותוך זמן קצר קוצרים הישג

מחקירת המקרה ביל"פ ציון עלה כי כבר ימים ספורים קודם לכך, חברו מספר מעורבים בצוותא והחלו נערכים לבצע את זממם תוך איסוף מל"מ מקדים שכלל בין היתר גם "סיור שטח" בבניין מגוריו של הקורבן. במהלך בוקר ה-21.1.24 הגיעו החשודים אל בית מאפה ורכשו במקום מספר אריזות קרטון בהן מוצרי מאפה שונים שלכאורה, שימשו אותם בהמשך כמסווה למעשיהם. לקראת הצהריים, הגיעו חלקם של החשודים רגלית ונוספים על גבי קטנוע, כשהם נחזים כעובדי חברת שליחויות, אל בניין מגוריו של הקורבן.

לאחר שעלו אל קומת מגוריו והקורבן פתח את דלת ביתו, החלו החשודים להפעיל נגדו אלימות תוך שאחד מהם אוחז בידו אקדח באמצעותו אף הוכה הקורבן, לאחר שהשתלטו על הקורבן ורעייתו כשתינוקם הפעוט עמם, כפתו החשודים את בני הזוג ונטלו את מפתחות רכב היוקרה המשפחתי. בהמשך לכך, ירדו שניים מהחשודים אל החניון התת קרקעי שם נכנסו אל הרכב ובזמן זה המתינו שני חשודים נוספים בדירה על מנת לוודא סופית כי יצליחו שותפיהם להתניע את הרכב, תוך שאילצו את הקורבן למסור את הקוד לרכב, ולאחר שצלח הדבר, עזבו את המקום גם שני החשודים הנוספים ונמלטו על גבי הקטנוע עמו הגיעו.

בתאריך 30.1 במסגרת החקירה, עצרו בלשי היל"פ בסיוע יחידה מיוחדת של מג"ב ירושלים את החשוד הנוסף ראס אל עמוד לחקירה ביל"פ ובהמשך, בתאריך 1.2 נעצר חשוד נוסף (סילוואן אף הוא לחקירה. מעצרם של החשודים המעורבים הוארך בבית המשפט לבקשת חוקרי יל"פ ציון מעת לעת לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינם ובמטרה לגבש ראיות כלפי כל אחד ואחד מהמעורבים על פי מנת חלקו באירוע. פרט לחשודים אלו, נחקרו מספר חשודים נוספים בחשד למעורבותם באירוע וחקירתם עודנה נמשכת.

הצהרת תובע וכתב אישום בדרך

לאחר שמוצו כלל הפעולות החקירתיות וגובשה תשתית נגד שלושה חשודים, הוגשה כנגדם בסוף השבוע הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים על הכוונה להגיש כבר במהלך הימים הקרובים את כתב האישום נגדם ומעצרם הוארך לשם כך עד לתאריך 19.2.24.

רפ"ק משה לויטן, מפקד היחידה ללחימה בפשיעה במרחב ציון ירושלים: "מיד עם קרות האירוע החמור, הצליחו השוטרים בסיוע תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים לאתר את הרכב שנשדד ובפעולות מהירות בוצע מעצרו של הנוהג בו, תוך שפגע בגופו של השוטר.

חקירת המקרה שהוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה, הובילה תוך מקצועיות רבה למעצרם של מספר חשודים לחקירה, איסוף ראיות נגדם ומעצרם הוארך תוך כדי מעת לעת. בימים אלו הושלמה מלאכת החקירה כנגד שלושה חשודים ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדם את כתב האישום.

שוטרי מחוז ירושלים ימשיכו לפעול למיגור תופעות אלימות ועבירות רכוש, מעצרם של מעורבים בכך ומיצוי הדין עמם".

מזירת עצירת הרכב שנשדדזמן קצר לאחר ביצוע השוד המזוין. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
זמן קצר לאחר השוד המזוין
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

"טסים עם הדגל": אל על בקמפיין חדש המצדיע לישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן