חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכונת תלפ"ז זוכרת: המרוץ לזכרו של רס"ן אמיר זוהר

שכונת תלפ"ז זוכרת את אמיר זוהר: כ-100 משתתפים לקחו חלק במרוץ הלפיד הקהילתי, ה-22 במספר, לזכרו של רס"ן אמיר זוהר.

מנוער ועד מבוגרים: כ-100 רצים לקחו חלק במרוץ הקהילתי המרגש לזכרו של מנהל מינהל קהילתי ארמון הנציב בדימוס, רס"ן אמיר זוהר ז"ל, שנהרג בפעילות מבצעית בשנת 2000.

לאירוע המיוחד שהתקיים בשיתוף משפחתו של אמיר, עיריית ירושלים, החברה למתנ"סים, בתי הספר בשכונה וגדוד 605 מחיל הנדסה, הגיעו תושבי השכונה בעבר ובהווה וכן קרובי משפחה.

צילום: ליאור ליפשיץ

באירוע אף נכחו חבר המועצה ויו"ר המינהל הקהילתי לשעבר, יהודה בן יוסף, חברי המועצה: יוסי חביליו ויערה שילה, ויו"ר מינהל קהילתי תלפ"ז, ויקה אלקין.

"אמיר היה דמות משמעותית ורבת השפעה בשכונה וראה בתפקידו שליחות חינוכית, חברתית וציבורית. במסגרת פעילותו קידם פרויקטים רבים בנושאי רווחה וחינוך, פיתח תחומי תוכן חדשים, קידם את תחום הנוער ודגל בערכים של סובלנות ואהבת הארץ.

המרוץ לציון 22 שנה לנופלו הוא הזדמנות להנכיח את זכרו בקהילה ואת הערכים החשובים שדגל בהם", מסר יואב רוטשילד, מנהל מינהל קהילתי תלפ"ז.

אלמנתו של אמיר זוהר, אורלי זוהר הוסיפה: "אני מודה על הדרך שבחרו מינהל הקהילתי תלפ"ז וכל המעגלים מסביב לזכור את אמיר, לליאורה שהתחילה את הדרך ולכל השותפים שנותנים יד להצלחה. המרוץ כמו בכל שנה מרגש מאוד ומתחבר למי שהיה אמיר. הספורט, הקהילה, השילוב בין האוכלוסיות השונות והקירוב לבבות הם ביטוי לדמותו של אמיר, איש של גישור".

משרד הבריאות מזהיר: הכדורים שעלולים להוביל לאשפוז

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן