חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלטי פנים לאתר

שילוט למשרד

שלטים מהווים חלק בלתי  נפרד מהחיים של כולנו. ניתן למצוא אותם בכל מקום, במתחמי קניות, בתחנות האוטובוס, במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ כשלטי חוצות ועוד. ניתן למצוא כמובן שילוט פנים ושילוט חוץ. אם אתם בעלי משרד ואתם מוצאים את עצמכם תוהים האדם כדאי לכם לשלט את המשרד בשילוט פנים, חשוב שמדוע שמדובר על שילוט איכותי, חשוב ובעל ערך. כמובן שיש לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, על מנת שהוא אכן יענה על מטרותיו וייעודו.

שילוט פנים אל מול שילוט חוץ

שילוט חוץ הוא כאמור חשוב ביותר כאשר המטרה היא שהוא יתפוס את עיני הלקוח ויגלה לו איזה עסק מצוי באותו מקום וכן, למה כדאי לו להיכנס דווקא אליו. לכן, הוא אמור להיות מאוד דומיננטי ומרשים. שילוט פנים לעומתו הוא שילוט אשר מציע הכוונה בעל מתחם. כאשר מדובר על חלל משרדים, שילוט משרדי שמצוי בתוך החלל, יעיד על מי נמצא בכל משרד, היכן ממוקם חלל ההמתנה, היכן ממוקם חדר ישיבות ועוד. כלומר, מדובר על שילוט שמסייע הן לאנשים שנכנסים מבחוץ ומעוניינים להתמצא במרחב והן לאנשים שעובדים במקום, על מנת שידעו למה משמש כל חלל בדיוק.

מדוע חשוב לבחור שילוט פנים בצורה הטובה ביותר?

שילוט פנים מהווה כאמור דבר חשוב ביותר. מדובר על הרבה יותר מסתם שלט ועל הדרך המהירה ביותר לייצר קשר עם לקוחות שמגיעים למשרד שלכם. שילוט פנים איכותי ומותאם אישית יעביר מסרים בצורה המדויקת והטובה ביותר, יאפשר לנווט בתוך החלל בצורה נוחה וכן יחזק את הזהות של המותג.

בכדי לבחור שילוט למשרד איכותי, יש צורך לשים דגש על כל מה שנוגע לאסטרטגיה התדמיתית והשיווקית של העסק לרבות: הצבעים הרלוונטיים, הגופנים וכמובן חומר הגלם שממנו יכינו את השלט. אפשר לומר שלכל משרד או עסק יש את הצרכים הייחודיים שלו אשר ישפיעו על אופי השילוט הפנימי. שילוט פנימי הוא לא פונקציונאלי, אלא הוא גם מציע אסתטיקה, עיצוב ונראות ויזואלית מרשימה. חווית הלקוחות שיכנסו למשרד עם שילוט פנים תהיה טובה יותר מחוויית לקוחות שנכנסים למשרד ללא שילוט פנים.

כמובן שגם עובדי משרד עם שילוט פנים ירגישו הרבה יותר טוב ונוח במשרד אשר בו ניתן לקבל הכוונה לכל חדר או מרחב וכן, בשלטים אשר מכוונים למשרדים שלהם באופן ספציפי, דבר אשר יקל על הלקוחות שלהם למצוא אותם.

כיצד בוחרים שילוט פנים למשרד בצורה הטובה ביותר?

בחירת שילוט פנים למשרד חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר ועל כן, יש להתאים את השילוט מתוך הבנת הצרכים הספציפיים של המשרד ושל הלקוחות שלו וכן, יש לשלב בין יצירתיות לפונקציונאליות. לא כדאי להתפשר על איכות החומרים וכן על דיוק ההתקנה של השלטים. כדאי לדעת כי כאשר משקיעים בשילוט פנים למשרד, משקיעים בחוויית שכן, הוא גם מסייע בהכוונה וגם משדרג את המרחב המשרדי ויוצר בו עומק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן