חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שני קרובי משפחה נעצרו בחשד לתקיפה אלימה של אדם על רקע פלילי

אחד העצורים

תקפו בחדר הקירור את המתלונן תוך אלימות שגרמה לו חבלות ונעצרו על ידי המשטרה לחקירה. כתב אישום הוגש לבית המשפט נגד שני קרובי משפחה תושבי מבשרת ציון.

כתב אישום הוגש אמש (ראשון) על ידי יחידת התביעות ירושלים לאחר שהסתיימה מלאכת חקירת אירוע האלימות שהתרחש בחודש יוני ביישוב מבשרת ציון, חקירה אותה ניהל מפלג התשאול שביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

מחקירת המקרה ועובדות כתב האישום עולה כי, בין המתלונן לבין שני הנאשמים היכרות על רקע הלוואה וחוב כספי בסך אלפי ש"ח שנוצר בין המעורבים.

אחד העצורים
אילוסטרציה, אזיקים. צילום: דוברות משטרת ישראל

בהמשך לכך, הגיעו הנאשמים בתאריך 14.6 בשעות הצהריים אל בית עסק ביישוב מבשרת, בו מועסק הקורבן. לאחר דין ודברים בין הנאשמים לעובדי המקום, נכנסו אל מחסן הקירור בבית העסק שם איתרו את הקורבן.

בהמשך לכך, היכו הנאשמים את הקורבן בגופו תוך שהוטח על ארגזי סחורה, חנקו, בעטו והלמו באגרופים על פניו. מיד לאחר מכן, עזבו הנאשמים את המקום והקורבן בעקבות מעשיהם האלימים נזקק לטיפול רפואי.

בעקבות כך, פתחה המשטרה בחקירה שהתנהלה כאמור על ידי ימ"ר ירושלים, והנאשמים נעצרו. מעצרם הוארך בבית המשפט ולאחר שגובשה תשתית ראייתית נגדם, הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית את כתב האישום נגד השניים בגין תקיפה וחבל ממשית בצוותא.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות האלימות השונות תוך השקעת מאמצים למיגור מקרים אלו, מעצרם של מעורבים בכך וחקירתם המקצועית במטרה למצות עמם את הדין ולהגביר לצד זאת את תחושת ביטחון הציבור ושמירה על חייו".

עבירות מין באמצעות האינטרנט והחזקת חומרי פדופיליה: כתב אישום הוגש נגד תושב מעלה אדומים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן