חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכננתם לטייל מחר? כדאי שתבטלו: מד"א בהנחיות לקראת השרב הכבד הצפוי בסופ"ש תכננתם לטייל מחר? כדאי שתבטלו: מד"א בהנחיות לקראת השרב הכבד הצפוי בסופ"ש

במגן דוד אדום ערוכים לקראת השרב הכבד שצפוי בסוף השבוע וממליצים לציבור כיצד להישמר

לנוכח הטמפרטורות הגבוהות הצפויות ברחבי הארץ לאורך סוף השבוע מד"א מפרסם הנחיות לציבור על מנת לצמצם פגיעות אפשריות.

במגן דוד אדום מזכירים לנהגים שלא משאירים ילדים ותינוקות ברכב אף לא לרגע, גם אם המזגן ברכב דולק. במקרה אובך מומלץ להישאר בבית במזגן, ובכל מקרה יש לנקוט אמצעי זהירות ולגלות ערנות מרבית

בסוף השבוע צפוי לפקוד את ישראל שרב כבד בשיאו יגיעו הטמפרטורות בחלק מרחבי הארץ לכ-45 מעלות. בימי שרב וחום כבד ישנה עליה בכמות הפניות לקו החירום 101 של מגן דוד אדום על חולשה ותשישות, התעלפויות, התייבשויות ומכות חום. במד"א ערוכים לתת מענה רפואי לכל מקרה.

צילום: דוברות מד"א

החום הכבד שישרור מחר (ו׳) ובשבת, בכל חלקי הארץ עלול לסכן חיי אדם, בדגש על תינוקות, ילדים וקשישים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין מדגיש: "אני פונה לציבור להישמע להמלצות מגן דוד אדום, ולעשות כל שביכולתו על מנת להימנע מפגיעות החום הכבד. יש לשים לב בעיקר לאוכלוסיות הפגיעות, בהן קשישים, תינוקות וילדים, ולוודא שהם מוגנים מהחום ושותים מים בכמות הנדרשת על מנת שלא להתייבש.

אני קורא לכל מי שמסיע ילדים בכל השנה בכלל, ובימי הקיץ החמים בפרט, לעשות כל דבר שרק ניתן על מנת לוודא שלא נשארו חלילה ילדים ותינוקות ברכב. בנוסף, אני מבקש מכל אחד ואחת להסתכל על רכבים חונים, כי מבט אחד יכול להציל חיים".

תאונה חשמלית: רוכב אופניים וקורקינט חשמליים נפצעו כתוצאה מתאונה ביניהם

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן