חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האפיקומן הגיע גם אליהם: זוג שהיו חשוכי ילדים במשך 21 שנה התברכו בתינוק בריא ושלם

בחדר הלידה של הדסה עין כרם, אחרי 21 שנות ציפייה, נולדה השבוע הבת של אפרת ואיציק! ״אנו אסירי תודה לצוות האדיר של הדסה״.

במחלקת יולדות ״אפס הפרדה״ בהדסה עין כרם מתאוששת אפרת חורי, שילדה את בתה הבכורה לה חיכתה יחד עם בעלה במשך שנים ארוכות. התינוקת צמודה לאימה במשך כל שעות היום ושהה עימה בחדרה.

איציק ואפרת חורי מבית שמש התחתנו לפני 21 שנים, ומאז, במשך 20 שנה ניסו ללא הצלחה, להביא ילדים לעולם. "עברנו המון טיפולים", מספר איציק, "ניסינו את כל הטיפולים האפשריים שוב ושוב והקושי היה רב״.

לפני כשנה בורך הזוג על ידי הרב קנייבסקי ובמקביל המשיך בטיפולי הפוריות. לדבריהם, מעולם לא איבדו אמונה שהרגע הנכסף אכן יקרה. ״לאחר תקופה קצרה מהברכה התבשרנו על ההיריון״, מספר איציק.

״השמחה הייתה עצומה, ו-9 חודשים מאוחר יותר אשתי ילדה את ביתנו הבכורה, רבקה, בבית החולים הדסה עין כרם.

הלידה עצמה לא הייתה פשוטה, הגענו לבית החולים ביום שישי אחרי ירידת מים, אבל נשארנו לחכות בהשגחה בבית החולים, כי עוד לא הייתה פתיחה.

הצוות הנהדר כאן ניטר ובדק את אפרת כל הזמן, כולם הבינו כמה ההריון הזה מיוחד. לאחר פעמיים שהייתה ירידת דופק לעובר הרופא החליט לבצע ניתוח, ולא לקחת סיכון מיותר.

אני מודה לצוות של הדסה שהיה פשוט נפלא, ממש אדיר! האחיות של אפרת המליצו כולן פה אחד על הדסה, והן צדקו. מעולם לא ראינו כזו הכלה ומעטפת חמה ומרגשת, תמיכה בכל רגע ורגע.

הם יצאו מגדרם בשביל לתת לנו את החוויה הטובה ביותר והיו מאוד רגישים לסיטואציה, ובמיוחד תמי גולדברג, אחת המיילדות שלנו, שהייתה באמת מלאך.

היא הייתה כל כך רגועה, נינוחה ושלווה, ועבדה בשותפות מלאה עם אשתי, ובחדר הלידה הייתה אווירה מיוחדת.

אנחנו אסירי תודה לצוות בית החולים הדסה עין כרם – גם לצוות בחדר הלידה וגם במחלקות, שבאמת עשו הכל על הצד הטוב ביותר. אנחנו מתרגשים ונפעמים״.

 

צילום: דוברות הדסה
במשרד הבריאות מאשרים את טענות יד שרה: האצבע היתה קלה על ההדק. הפניית חולי קורונה לאשפוז בבתי החולים במקום לאשפוז ביתי, יצרה עומס מיותר על מחלקות הקורונה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן