חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשה ונדליזם כלפי הפריג'ידר החברתי של "התעוררות" בירושלים

פרוייקט "הפריג'ידר החברתי" של תנועת התעוררות יצא לדרך לפני כשנה, והפך בהצלחה רבה למפגן של קהילתיות, נתינה וסולידריות ירושלמית.

במסגרת הפרוייקט, פעילי תנועת "התעוררות" גייסו והציבו מקררים בנקודות שונות ברחבי העיר, וקראו לתושבי ירושלים למלא את המקררים במזון לטובת נזקקי ונזקקות העיר. בנוסף לכך הפרוייקט נתמך על ידי עסקים מקומיים ויוזמות ציבוריות וזכה להצלחה רבה מאז תחילתו.

אתמול בלילה במעשה ונדליזם החליט אלמוני להשחית את אחד המקררים המוצב ברחוב הלל. במצלמת האבטחה נתפס האלמוני כשהוא ניגש למקרר ופוגע בו בצורה חמורה ללא סיבה נראית לעין, ולאחר מכן עוזב את המקום. הוגשה תלונה במשטרה.

פרוייקט הפריג'ידר הוא פרוייקט ייחודי המהווה הדגמה חיה של קיימות, מתן בסתר, קהילתיות וקיום הציווי "בל תשחית", ומצער במיוחד לראות מעשה כזה כלפיו.

אנו קוראים לציבור ולעסקים פרטיים לתרום למקררים, ואף להתנדב ולהציב מקרר בעסקים רלוונטים. דווקא עכשיו זה הזמן לתרום ולחזק את מעגל הנתינה הירושלמי. המעוניינים לסייע ולהצטרף לפרוייקט מוזמנים ליצור קשר במייל: shchunot@in-jerusalem.org.

לעזרה בשיקום המקרר ניתן לתרום כאן:
https://did.li/troma-fridge

ענאל טימסיט, מנכ״לית "התעוררות בירושלים" בתגובה: "עצוב שיש מי שמנסה לפגוע במטרה כל כך חשובה, המקררים שלנו פועלים כבר שנה, ועוזרים לאלפי תושבי ותושבות ירושלים הנקלעים למצוקה.

לא ניתן לונדליזם להשתלט על העיר שלנו. דווקא בימים אלו, אנחנו צריכים לשמור על אחדות, ולא לתת יד לשנאת חינם, נפעל מיד לשקם את המקרר ונמשיך לעזור לכמה שיותר תושבים בעיר. מוזמנים ומוזמנות להצטרף אלינו לסייע.״

צילום: התעוררות
הוערך מעצרו של נהג רכב שהיה מעורב בתאונה אמש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן