חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור חברת סיעוד במקרה הצורך?

קרדיט לתמונה: pixabay

בשנים האחרונות תוחלת החיים רק הולכת ועולה, שזהו דבר מבורך, אך כתוצאה מכך ישנה גם עלייה במחלות הזקנה וכתוצאה מכך קשישים רבים נדרשים לסיוע של מטפל או מטפלת סיעודית 24 שעות או לרוב שעות היום. הטיפול ביקירנו הוא חשוב מכל ועל המטפל או המטפלת להיות מנוסה, רגיש ומקצועי. את שירותיו של המטפל הסיעודי אנו שוכרים באמצעות של חברת סיעוד בה ניתן למצוא מגוון רחב של מטפלים ומטפלות, ותפקידה של חברת הסיעוד הוא להתאים את המטפל לצרכיו של המטופל. כתוצאה מן הביקוש הרב קמו חברות סיעוד רבות, כיצד בוחרים חברת סיעוד איכותית שתתאים לצרכינו? כל התשובות לפניכם.

בחירת חברת סיעוד – דברים שכדאי לדעת בטרם בוחרים חברת סיעוד

  • תעודות ואישורים רלוונטיים – בטרם בוחרים את חברת הסיעוד חשוב לוודא כי לחברה ישנם את כל האישורים הרלוונטיים כמו אישורים ממשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, וכן האם החברה מוכרת כספק של הביטוח הלאומי (דוגמה לחברה בעלת כל האישורים הללו היא חברת נתן סיעוד וניתן לקרוא על טיפול סיעודי מומלץ עם חברת נתן סיעוד באתר שלהם). חשוב מאוד לדרוש לראות את כל האישורים הללו ולא להסתפק רק באישור בעל פה של נציג מטעם חברת הסיעוד.
  • כימיה – אחד האלמנטים החשובים בבחירת מטפל בעבור הקשיש הוא הכימיה שישנה בין המטפל לקשיש. שאלו את הנציג מה קורה במידה והמטופל מבקש להחליף את המטפל כתוצאה מתקשורת פחות טובה, או מה קורה כאשר בני המשפחה של המטפל אינם מרוצים ומבקשים להחליף מטפל. וודאו גם האם החברה הסיעודית מתחשבת בהעדפותיו של המטופל למין של המטפל, למוצאו ולשפתו ומה הזמן הממוצע לביצוע החלפה של מטפל סיעודי.
  • המלצות – המלצות היא הדרך האופטימלית ביותר למציאת חברת הסיעוד האיכותית והמתאימה ביותר עבורכם. הרי בסופו של דבר האדם המטופל הוא אדם יקר לליבנו, והיינו רוצים שהוא יהיה תחת השגחה של מטפל מוסמך, מקצועי ורגיש. בררו עם חברים, מכרים או משפחה על חברת הסיעוד שהם בחרו ושאלו אותם מה היא מידת שביעות הרצון שלהם. כמו כן ניתן גם לקרוא ביקורות בקבוצות שונות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, וכן ניתן לחפש בגוגל אחר החברות השונות ולהתרשם מן האתר שלהם על מגוון השירותים שהם מציעים, ובכך להגיע לחברה המתאימה ביותר עבורכם.
  • ביקורי בית – אלמנט נוסף שהופך את חברת הסיעוד לחברה איכותית שעושה את עבודתה נאמנה הוא ביצוע של ביקורי בית של העובדים שלה. כך החברה יכולה להיות בבקרה על מצבו של הקשיש ועל איכות עבודתם של העובדים שלה – המטפלים. חשוב לוודא כי קיים סעיף של ביקורי בית בטרם אתם בוחרים את חברת הסיעוד.
  • השתלמויות וכנסים מקצועיים – חברת סיעוד איכותית היא חברה המקפידה לשלוח את עובדיה להשתלמויות מקצועיות, וכן לוודא כי היא מטפחת ומתגמלת את המטפלים שלה. ככל שמטפל זוכה ליותר כלים מקצועיים והכוונה כך המטופל מקבל מטפל איכותי יותר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן