חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתב אישום נגד אדם שתקף את אשתו מספר פעמים

משטרת ישראל

חקירת המשטרה בעקבות אירוע אלימות קשה בין בני זוג הובילה לכדי הגשת כתב אישום כנגד תושב בית שמש על ידי חטיבת התביעות של המשטרה.

כתב אישום הוגש בימים אלו על ידי יחידת התביעות ירושלים כנגד תושב בית שמש כבן 34, הנאשם בתקיפתה ופציעתה של רעייתו בשלושה מקרים שהתרחשו במהלך השנה החולפת, שהאחרון ארע בשלהי חודש מרץ השנה והודות לתושייתה ייתכן וניצלו חייה. לצד כתב האישום הגישה התביעה בקשה להמשך מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

מחקירת המקרה וכפי שעולה בכתב האישום, בתאריך 26.3.21 בשעות הערב גרם הנאשם נזק במכוון למכשיר הטלפון הנייד של רעייתו ולאחר ששאלה לפשר מעשיו, נעל הנאשם את דלת הבית ושם את המפתח בכיסו.

בהמשך לכך, נטל הנאשם מהמטבח סכין וניגש לעברה בעת ששהתה בסלון הדירה והחל לחנוק אותה וכן לדקור אותה באמצעות הסכין בצווארה תוך שאומר כי "יהרוג אותה וכי היא מתה היום וגם הוא מת".

בתוך כך ביקשה מהנאשם לחדול ממעשיו תוך שמתחננת על חייה ובאותה העת ניסה אף בנם בן ה-8 להניא את האב ממעשיו אך בתגובה הטיח הנאשם את בנו על רצפת הבית.

בהמשך, ניגשו הנאשם ורעייתו אל חדר הילדים שם דחף אותה הנאשם על הכיסא במקום, אז בתושייה רבה נטלה האישה את מפתח הבית מרשותו של הבן הצעיר ונמלטה כשהיא יחפה עד הגעת השוטרים למקום שעצרו את הנאשם והוא הועבר לחקירה. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט עד הוגש, כאמור, כתב אישום נגדו.

במהלך חקירת המקרה עלה כי שמונה חודשים קודם למעשה זה, תקף הנאשם גם כן את רעייתו. אז נטל הנאשם מספריים והצמידם לעיניה תוך שגרם לה חבלות באזור העיניים. באותו מקרה אמר לה הנאשם כי "יהרוג אותה ואוי ואבוי לה ולילדיה אם תספר אודות הדבר למשטרה".

רק לאחר תחנונים רבים ניאות הנאשם לחדול ממעשיו. בנוסף עלה כי חודשים ספורים לפני כן תקף גם כן הנאשם את רעייתו באמצעות חגורה בה החל להכות את גופה ואיים לפגוע בה באמצעות מספריים.

משטרת ישראל
אילוסטרציה. צילום: משטרת ישראל
מעשה ונדליזם כלפי הפריג'ידר החברתי של "התעוררות" בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן