חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנטישמיות בלב ירושלים – אלמוני ריסס חומר מסוכן בכניסה לבית חב"ד רחביה – רב בית הכנסת נפצע צפו בתיעוד

אירוע מזעזע במהלך הלילה בבית חב"ד בשכונת רחביה כשאלמוני הגיע למקום וריסס חומר מסוכן שפגע הבוקר ברב בית הכנסת, הרב ישראל גולדברג שליט"א, המשמש כשליח חב"ד לשכונה ונחשב לדמות אהודה ואהובה בקרב תושבי המקום.

התפילות בבית חב"ד נערכות כמו בכל בתי חב"ד בארץ ובעולם באוירה של כיף והמתפללים הרבים בבית חב"ד נהנים לקחת חלק בפעילות הענפה במקום, עם חיוך ולב רחב לכל אחד ואחת.

להצטרפות לעדכוני ירושלים ולדעת כל מה שקורה בעיר לחצו כאן

רבים בשכונה הופתעו היום למראה ניידות כוחות הבטחון וההצלה שהגיעו למקום לאחר שהתקבלו קריאות במוקדים השונים בעקבות האירוע, ורב בית הכנסת שליח חב"ד רחביה, הרב ישראל גולדברג שליט"א שפונה לשערי צדק לאחר שסבל מהצריבות מסר למערכת 'ירושלמים' לפני זמן קצר:

" ב"ה היה ממש נס. כשלקחו אותי באמבולנס שטפו את העיניים מאוד חזק וככה גם בשערי צדק. הם הביאו מומחי רעלים ועדיין לא ברור איזה חומר זה היה אנחנו ממש מבקשים מכל מי שראה או מכיר לשתף פעולה עם המשטרה ולמסור את זהות התוקף על מנת שאנשים כאלו יטופלו כמו שצריך ועל מנת שנוכל להמשיך ולהוסיף אור בעולם.

לצערנו זו תזכורת נוספת שהגלות עדיין כאן ויש עוד הרבה עבודה לעשות, מי היה חולם שדבר כזה יקרה במרכז ירושלים? אם זה היה קורה בגרמניה כולם היו עכשיו על הרגליים. "

הכניסה לבית חב"ד רחביה, אחרי פציעת הרב, צילום: עבור ירושלמים

הרב יעקב הלפרין נציג חב"ד בעיריית ירושלים מביע זעזוע בעקבות מקרה ריסוס רעיל בבית חב"ד רחבי'ה שגרם לאשפוזו של מנהל הבית חב"ד השליח הרב ישראל גולדברג.

"כאחד שחשוף לכלל פעילות 35 בתי חב"ד הפזורים בבירה ומעורה היטב בפעילות המיוחדת של הרב גולדברג המפיץ אור וחום יהודי בלב העיר בשכונת רחביה, מקרה זה מעורר דאגה רבה"

בהכרי את הנפשות הפועלות של שלוחי הרבי מליובאוויטש בעיר במסירות נפש למען הקהילה וכלל תושבי העיר, דבר אחד אני בטוח, שמקרה זה, רק יביא לחיזוק ותנופה בכלל הפעילות, מתחיל עם הפעילות היפה של תהלוכות ל"ג בעומר העומדות בפתח בסימן של "יחד כל ילדי ישראל".

אני רוצה לאחל לרב גולדברג החלמה מהירה והמשך הצלחה רבה ומופלגה בכל פעילותו הנפלאה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן