חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סניף רחביה של בנק הפועלים מתרחב

סניף רחביה של בנק הפועלים מרחיב את פעילותו ומצטרפים לשורותיו בנקאי סניף הפלמ"ח, לקראת השנה החדשה.

הסניף יעניק שירותים בנקאיים מקצועיים לתושבי העיר וינוהל על ידי צוות בנקאים מנוסים שפועלים לסייע ללקוחות לצלוח את תקופת משבר הקורונה.

בין השאר פועלת בסניף המורחב – יאנה צ'רניאבסקי, בנקאית מסניף רחביה, שמבינה את אתגרי התקופה האחרונה, מספרת על העשייה היומיומית בבנק, על פעילות הסניף ועוד.

סניף רחביה של בנק הפועלים בירושלים התמזג לאחרונה עם סניף הפלמ"ח במטרה להעניק שירותים בנקאיים וייעוץ פיננסי לתושבי העיר.

יאנה צ'רניאבסקי בת 37, בנקאית בסניף רחביה, אם לשניים, תושבת העיר מתגאה להיות חלק מצוות הסניף.

"מעבר סניף רחביה לסניף הפלמ"ח מסייע למצב אותו כסניף מרכזי בעיר בנוסף להרחבת מגוון שירותי הייעוץ שניתנים ללקוחות פרטיים ככלל ובעלי עסקים בפרט. בסניף מחלקות אישית, פרטית ועסקית. צוות הסניף מורכב מבנקאים מנוסים בעלי שנות ותק וניסיון בתחום הייעוץ הפיננסי והעסקי", משתפת יאנה.

"במהלך חודש דצמבר עבר צוות הסניף לסניף החדש שממוקם ברחוב עזה 38 בירושלים ומעניק ייעוץ מקצועי ואישי כולל מענה מלא בשירותים דיגיטליים בסניף ניתנים ללקוחות הבנק בדגש על תושבי העיר".

לדברי יאנה, תקופת הקורונה הביאה עמה אתגרים חדשים והתמודדויות נוספות בנוגע להענקת שירותים ללקוחות, על מנת לסייע ללקוחות לעבור ולצרוך שירותים דיגיטליים בצורה ידידותית ופשוטה יותר, הבנקאים עושים מאמצים והשתדלות יתרה כדי שהלקוחות יצאו מרוצים על ידי הדרכות למבוגרים, זמינות הבנקאים, בנוסף לאתר הבנק ומוקד השירות הטלפוני.

יאנה נולדה בטורקמניסטן שבברית- המועצות לשעבר. בגיל 18 עלתה לבדה לארץ, למדה במעון סטודנטים בבאר-שבע.

כשסיימה את לימודיה התגייסה לצבא ועברה לגור בירושלים. החלה את דרכה בבנק בסניף רמת בית –שמש כבנקאית .

לאחר מכן, עברה לסניף מרכז-כלל ומשם הגיעה לסניף רחביה בירושלים. יאנה בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ובעלת 18 שנות ניסיון בתחום הבנקאות ממלאת את תפקידה במחלקת בנקאות אישית בסניף רחביה כבר שש שנים.

"לאחר שהלקוחות עוברים הדרכה הם מבינים שהכלים שניתנו להם סייעו להם לבצע את כל הפעולות באופן עצמאי. גם במקרים שהלקוח לא הבין או פחד מטכנולוגיה, זומן לפגישות שוב ושוב עד שהצליח לבצע בעצמו, בסבלנות, מקצועיות ואנושיות.

לאחרונה, הבנק גם יזם סרטוני הדרכה וקורסים שמיועדים ללמד את לקוחות הבנק לבצע את המעבר לדיגיטל ולהשתמש באתר הבנק ובאפליקציה לביצוע פעולות בנקאיות וקביעת תור לפגישה עם הבנקאי.

"אנו חווים כעת תקופה מאתגרת בכל המובנים, בבית, בעבודה עם ריבוי משימות ולמרות זאת הכל מתבצע באווירה טובה ובעבודת צוות נפלאה. אני מאחלת שנעבור את המשבר בשלום ושנמשיך כולנו לשמור על הבריאות." סיכמה יאנה.

יאנה צ׳רניאבסקי. צילום: יח"צ בנק הפועלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן