חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדהים עובדי עיריית ירושלים פעלו במרץ בשביל לסייע לאישה תושבת העיר וצפו מה הצליחו להציל עבורה

כבר שנים רבות שעובדי השטח בעיריית ירושלים נחשבים לגוף השירותי ביותר עבור התושבים בעיר, לפחות בחלק ממחלקות העירייה השונות, והיום תושבים רבים זכו לראות מקרוב את המסירות של עובדי העירייה עבור התושבים.

רוצים לדעת כל מה שקורה בירושלים? הצטרפו לעדכוני ירושלים בלחיצה כאן

 

גברת תושבת העיר הפילה בטעות תיק צד עם מסמכים אישיים וחשובים מאוד עבורה לתוך הפח המוטמן, ולמרות שחשבה שכמעט ואפסו הסיכויים להחזיר את התיק, עם כל החפצים האישיים בתוכו חזרה אל חיקה, הגיעו למקום עובדי העירייה שפעלו במרץ על מנת להשיב לאישה את התיק ולהרגיע אותה שהאבידה תמצא במהרה.

כל הכבוד

פורסם על ידי ‏ירושלמים‏ ב- יום חמישי, 8 באפריל 2021

 

במהלך לא מובן מאליו, פתחו העובדים את הפח המוטמן והרימו את הסל בעזרת מנוף האשפה תוך שהם פותחים את תחתית הסל ומצליחים לאתר את התיק ולשמח את האישה שחיכתה לראות האם המבצע יצליח.

אחד מחברי הצוות סיפר לחבריו אחרי האירוע את אשר אירע ואמר: " במסגרת העבודה שלנו עם ניידת הניקיון בנפת שוק

במהלך המשמרת קיבלנו (אבי עמרם אלון דרוויש צוות טנדר משמרת ב) קריאה מהמפקחים שלנו עמי מזרחי ועובד מלכא, על אישה שנפל לה למוטמן האשפה תיק עם תכולה יקרה.

רוצים לדעת כל מה שקורה בירושלים? הצטרפו לעדכוני ירושלים בלחיצה כאן

בתוך כמה דקות היינו במקום יחד עם האישה ודאגנו שאף אחד לא ישפוך את האשפה למוטמן שאליו נפל התיק עד שיגיע המנוף.

אחרי כמה דקות הגיע למקום המנוף הפך את כל תכולת הפח המוטמן על הרצפה ונמצא התיק היקר, האישה שמחה מאד והודתה לנו שמחנו לעזור , נפת שוק : עמי מזרחי/עובד מלכא/אושרי כהן/אבי עמרם/אלון דרוויש".

כל מי שעבר במקום לא יכל שלא להתשאות לנוכח השמחה של האישה שזכתה לקבל בחזרה את רכושה וכולם הודו לעובדי העירייה על העבודה והנחישות לסייע לגברת, יישר כח!

צילום מסך מהסרטון, העובדים פעלו במסירות על מנת לסייע לתושבת העיר

שלמה יהושוע, תושב העיר ומנהל קובצת הפייסבוק ירושלים בעיות פיתוח ביקש להודות לעובדים ואמר: "

אני מצדיע לאנשי התברואה באיזור מרכז העיר שנרתמו לעזור לגברת שהתיק שלה נפל לתוך המוטמן , תודה לאבי , אלון , לעמי , לגילי ולכל הצוות המורחב של התברואה שעושים מלאכתם נאמנה , כבר למדנו שרוב הצטברות האשפה ליד המוטמנים זה בגלל ששולחים ילדים שלא מגיעים לפתח ,יום נעים"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן