חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בהשקעה של 28 מיליון שקל: עיריית ירושלים החלה את הקמת פארק ואדי ג'וז – פתחת קדרון, הגדול ביותר במזרח העיר

ממשיכים לפתח ולקדם את מזרח העיר – לרווחת התושבים: עיריית ירושלים, בשיתוף המשרד לירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים, החלה בשבוע האחרון את הקמת פארק ואדי ג'וז-פתחת קדרון, הגדול ביותר במזרח העיר.

הפארק, שיתפרש על פני 25 דונם, יכלול פינות ישיבה, מתקני משחקים וספורט, לרבות כאלה המונגשים לאנשים עם מוגבלות, מסלולי הליכה ואופניים, מתחמי שהייה מוצללים, בית קפה, שירותים ציבוריים, מגרש ספורט, מזרקה, מדשאות וכן שטחים נרחבים לפעילויות ספורט ונופש לרבות אזורי התכנסות ופיקניק. לציין כי הפרויקט יבוצע באמצעות חברת 'מוריה'.

בעיריית ירושלים מסבירים כי פארק ואדי ג'וז- פתחת קדרון יקום תוך כשנתיים ויונגש למסלולי שבילי האופניים בעיר, למוסדות הציבור ולבתי הספר העתידים לקום באזור כולו. הפארק עתיד לשרת את תושבי ואדי ג'וז ושייח ג'ראח ולהוות מוקד משיכה אטרקטיבי למבקרים בעיר.

כמו כן, הרשות לפיתוח ירושלים, זיהתה צורך לפתח שטחים ציבוריים וירוקים, הנגישים לאוכלוסייה צעירה עם מוגבלות, ובדגש על אזורי משחק.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון בירך על הפרויקט: "אני מברך על הפרויקט העצום, המהווה חלק מהתכנית האסטרטגית שאנו מובילים במזרח העיר וחלק מתנופת הבנייה בירושלים כולה. הפרויקט יתרום רבות לתרבות הפנאי, לתיירות ולעתיד האזור כולו. תושבי מזרח ירושלים – תתחדשו!".

השר לירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ אמר כי: "פיתוח מזרח העיר בירושלים הוא אחת המטרות שהצבתי לי בכניסתי לתפקיד. בנייתו של פארק ואדי ג'וז- פתחת קדרון שהקמתו החלה השבוע, הוא צעד משמעותי בשיפור איכות החיים באיזור, לטובת כלל התושבים. מדובר בפארק הגדול ביותר במזרח העיר, 25 דונם של פינות ישיבה, מסלולים שונים ומתקני ספורט, שיוכלו להנות ממנו גם משפחות וגם כל העסקים באיזור.

יחד עם פרויקטים נוספים שיצאו לדרך לאחרונה, זהו צעד נוסף לחיזוק האיזור וקידום תושביו. אמשיך לפעול למען פיתוח ירושלים כולה ומזרח העיר בפרט".

צילום: הרשות לפיתוח ירושלים וחב' מוריה
צילום: הרשות לפיתוח ירושלים וחב' מוריה
צילום: הרשות לפיתוח ירושלים וחב' מוריה
צילום: הרשות לפיתוח ירושלים וחב' מוריה
אדם התחשמל ופונה במצב קשה למרכז הרפואי שיבא

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן