חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפחיד: סייר צוות 3 גילה רימון במדרשת בית שמש

סייר חברת האבטחה צוות 3 גילה ביום שישי האחרון רימון מונח על אדן החלון במדרשת בית שמש בעיר. חבלן משטרה, שהוזעק אל המקום, ניטרל את הרימון. בצוות 3 שיבחו את ערנותו של הסייר ואמרו: מקצועיותם של הסיירים בחברה ופעילותם המהירה מונעת במקרים רבים נזק כבד ואף מצילים חיים".

זה קרה ביום שישי, בסביבות השעה שמונה בבוקר, לאחר חגיגות העצמאות ה-73 למדינת ישראל. מוסטפא אבו הלאל, סייר בחברת האבטחה צוות 3 המפעילה את "שמירה כהלכה", קיבל קריאה מהמוקד המבצעי אודות התראה על גלאי נפח, המעידים על חדירת גורם לא רצוי אל מתחם המדרשה.

הסייר, אשר הגיע במהרה אל המקום, סרק את המקום, איתר ניסיונות פריצה אך לא גילה דבר. לפתע, בחלקו האחורי של המבנה, הבחין ברימון נפץ בצבע לבן, מונח על אדן החלון במדרשת בית שמש ברחוב האשל בעיר.

למרבה המזל, באותה עת לא היו בנות במדרשה, אך מאחר והמדרשה סמוכה לבית הכנסת ולבתי מגורים באזור, הסייר מיהר להרחיק את הנוכחים ברחוב מהמקום ובמקביל אנשי המוקד המבצעי הזעיקו את משטרת ישראל אל הזירה. בינתיים, הסייר דאג שאיש לא יתקרב אל המקום עד לאחר שחבלן המשטרה ינטרל את הרימון.

"זה חלק מהעבודה שלנו, טיפול באבטחה, בשריפה וגם להציל חיים", אמר הסייר השבוע.

לאחר בדיקה התברר כי לא היה ברימון חומר נפץ וכי לא ברורות נסיבות האירוע.

בחברת צוות 3 שיבחו את ערנותו של הסייר: "מקצועיותם של הסיירים בחברה ופעילותם המהירה מונעת במקרים רבים נזק כבד ואף מצילים חיים. ישר כוח לסייר מוסטפא אבו הלאל על מהירות תגובתו וטיפולו באירוע".

צילום: יח"צ צוות 3 – ירושלמים
צילום: יח"צ צוות 3 – ירושלמים
ראש הממשלה ושר החינוך ביקרו בתיכון החדש בהר חומה יחד עם ראש העיר משה ליאון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן