חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת מפגש השיח עולים רשמית למגרש של הגדולים

רשת מפגש השיח הירושלמית בעלת 10 סניפים עלתה לפרסומת טלויזיונית חדשה בערוצים קשת 12 ורשת 13 בשעות הפריים טיים.

מי שמוביל את הפרסומת החדשה שתהיה על המסכים בשבועיים הקרובים הוא לא אחר מאשר אסי בוזגלו זוכה הישרדות בעונת ה-vip המשמש גם כפרזנטור הראשי של החברה בחודשים האחרונים.

מפגש השיח מפרסמים את המארז החדש, מארז קפואים בשלל הסמבוסקים המיתולגיים שנמכרים ברשת ב30 שנה האחרונות. סך הכל יהיה ניתן למצוא בסופרים השונים 3 סוגים של מארזים.

הראשון הוא סמבוסק משולש פיצה מוצר הדגל של הרשת, השני סמבוסק בולגרית והשלישי מיקס המשלב את הפיצה / בולגרית / וצהובה ובולגרית.

את המארזים ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת וכן בכל הסופרים של רשת רמי לוי שיווק השיקמה.

פרסומת זו בסדר גודל כזה, הינה הצהרת כוונות של הרשת וברשת מבטיחים שמוצר זה אינו המוצר האחרון בעולם הקפואים של הרשת.

צילום: כפיר זיו

 

צילום: כפיר זיו

 

צילום: כפיר זיו

 

צילום: כפיר זיו

 

עוד מיזם פורץ דרך למען הציבור החרדי בירושלים עיריית ירושלים במיזם מהפכני: דיילים יספקו שירות דיגיטלי מתוך השכונות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן