חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יד שרה תנגיש את הבדיקות המהירות לקורונה | כל הפרטים

בעקבות הפרסומים, לפיהם בכוונת משרד הבריאות לחייב תשלום על ביצוע בדיקות לקורונה, בחדר המיון של יד שרה בירושלים, יבצעו החל מהיום בדיקות קורונה מהירות מסובסדות, לטובת משתמשי התו הירוק. בדיקת NowCheck מסוג אנטיגן, אושרה על ידי משרד הבריאות וה-FDA, ומאפשרת קבלת תשובה מהירה בתוך 15 דקות ומוצעת כעת במחיר מסובסד של 50 שקלים בלבד.
בדיקה מהירה,יד שרה
צילום: BIONOTE
על מנת לאפשר לעבור את הבדיקה ביעילות, ולהבטיח רמת אמינות ובטיחות גבוהות במיוחד, רכשו ביד שרה את הבדיקות המתקדמות של התאגיד הבינלאומי BIONOTE, שמציג רמת דיוק של 97.3%. הבדיקה מתבצעת באמצעות מטוש, בדומה לבדיקות שמבוצעות בקופות החולים, אולם התוצאות מתקבלות במקום – בתוך דקות ספורות. הנבדקים יקבלו את האישור על קבלת התוצאה השלילית, ובמקרה שהבדיקה חיובית, הנבדק יופנה לבצע בדיקת PCR.
בדיקה מהירה, יד שרה
צילום: BIONOTE
מנכ"ל יד שרה משה כהן אומר: "אחרי שנה של סיוע לחולי הקורונה והפוסט קורונה, אנו מברכים על החזרה המדורגת לשגרה. דווקא עכשיו, כשהתחלואה בירידה, חשוב לאפשר לילדים ולמבוגרים שטרם התחסנו, לקיים שגרה בריאה ולהמנע מתחלואה מיותרת. במיון ערב יד שרה שפועל במרכז פרנקל לרפואה דחופה, אנו מבצעים בשגרה מגוון גדול של בדיקות מעבדה מתקדמות ביותר, שמסייעות למונע הגעה מיותרת לבתי החולים ומאפשרות להחלים בבית ולשמור על שגרה בריאה ובטוחה". ביד שרה ערוכים לאפשר גם בדיקות מרוכזות בכניסה לאולמות ואירועים לפי דרישה, ולהרחיב את מערך בדיקות הקורונה לסניפי יד שרה נוספים בארץ. שעות פעילות המיון בבית יד שרה בירושלים: בימים א-ה 19:00-23:00 מוצאי שבת וחג – החל משעה אחרי צאת השבת/החג ועד 23:30.
בדיקה מהירה, יד שרה
צילום: BIONOTE
חברי הכנסת מהציונות הדתית הגיעו לביקור בשכונת בית אורות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן