חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת החשמל: נמשיך במבצע תשלום חובות ללא ריביות ועמלות ובפריסה נוחה

חברת החשמל מודיעה היום על חידוש מבצע שמיטת ריביות ועמלות שמטרתו עידוד לקוחות פרטיים ועסקיים לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל מאז תחילת שנת 2020, לאור הצלחת המבצע הקודם שהקל משמעותית על הסדרת החובות של אלפי לקוחות בארץ.

המבצע יסתיים ביום 5.6.21 ויכלול את כל החובות שנצברו בתקופת הקורונה.

כחלק ממהלכי חברת החשמל לטובת לקוחות החברה ובמטרה לצמצם את היקף החובות הפעילים, ולאור הצלחת המבצע הקודם – מכריזה החברה כעת על חידוש המבצע לעידוד לקוחות לתשלום כלל חובותיהם השוטפים בשנת 2020 ועד לחודש אפריל השנה בגין שימוש בחשמל.

בתקופת המבצע שהסתיים ב 17.1.21, כ 9,500 לקוחות ניצלו את המבצע ונפרסו חובות בסך של כ- 28.6 מיליון ₪ לאור הביקוש הגבוה לפריסת התשלומים מודיעה החברה על חידוש מבצע שמיטת ריביות ועמלות ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו מתחילת שנת 2020 ועד ל 30.4.21.

במהלך תקופת המבצע יוכל כל לקוח אשר צבר חובות החל מינואר 2020, להסדיר את חובו ללא תוספת ריביות ועמלות ובפריסת תשלומים נוחה.

לאור הצלחת המבצע, והביקוש שנוצר מצד לקוחות שלא ניצלו את האפשרות בתקופת המבצע הקודמת, מודיעה החברה על חידוש מבצע לשמיטת ריביות ועמלות ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 אשר יסדירו את חובם במהלך חודש מאי השנה.

לקוחות חייבים שישלמו עד 3 תשלומים יקבלו פטור מלא מתשלום ריבית ועמלה על כל החוב, לקוחות שישלמו בין 4 ל 5 תשלומים יחויבו ב 30% מסכום הריבית והעמלה. חשוב לציין כי מדובר במבצע שיסתיים בתאריך 5.6.21.

לדברי אורן הלמן, סמנכ"ל שירות, שיווק ורגולציה: "עם תחילת התפשטות הקורונה, ומתוך הבנה והזדהות עם מצב לקוחותיה, חברת החשמל אפשרה הקלות רבות ללקוחות, עניין שגרר גידול בחובות לחברת החשמל.

המבצע הקודם, שחל בחודש דצמבר 2020 נחל הצלחה רבה. לאור הצלחתו והביקוש מצד לקוחות החלטנו לצאת במבצע שמיטת ריביות ועמלות נוסף במטרה להקל על הלקוחות. זו הזדמנות אחרונה לשלם חובות שנצברו במהלך תקופה זו ללא תשלום נוסף כדוגמת ריביות ועמלות. אני קורא לכל אותם לקוחות לנצל את ההזדמנות ולסלק את חובם.

בסופו של דבר, חברת החשמל היא חברה עסקית ותשלומים אלו יאפשרו את המשך ההשקעות בתשתית ויישום תכניות הפיתוח של החברה לטובת שיפור ואמינות אספקת החשמל."

צילום: חברת החשמל

 

הולך רגל כבן 70 נפצע בינוני בתאונה בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן