חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התמונות מספרות: לקראת יום ירושלים תתקיים תערוכה מיוחדת ברשת urban place | כל הפרטים

תמונות מספרות
תמונות ירושלמיות מספרות: לקראת יום ירושלים רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place החליטה לציין בסניף הנמצא בעיר הקודש את יום ירושלים בצורה מעוררת השראה.
תמונות מספרות
צילום: אורית בן חיים

מדי שנה מתקיימים ביום ירושלים מגוון טקסים ממלכתיים, עצרות, אירועים ומופעים ברחבי העיר – השנה בנוסף לאלו רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place החליטה לפעול בצורה מעוררת השראה. סניף ירושלים של הרשת אשר נמצא בתחנה המרכזית יקיים גלריית תמונות רחוב מרחבי העיר ירושלים אשר ישלב את סיפורה באופן אותנטי, וזאת באמצעות רחובות העיר, דמויות שונות וטכנולוגיית צילום ייחודית של האמנית אורית בן חיים – על מנת להדגיש את האלמנטים השונים.

התערוכה תהיה פתוחה לציבור הרחב ותביא עימה הענקת הצצה לזווית ירושלמית קצת אחרת. לאחר השנה האחרונה אשר הייתה עמוסה במגבלות בכל הקשור להיבטים האנושיים וכחלק בלתי נפרד מכך מפגשים חברתיים – מפגש תרבותי זה בסימן יום ירושלים מהווה יריית פתיחה של ממש עבור רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place שרואה את שנת 2021 תביא לפריחה המחודשת של מתחמי העבודה המשותפים.

לדבריהם השינויים הארגוניים המואצים אשר הובאו לידי ביטוי על ידם נמשכים גם בימים אלו. בין אם בהיבט של הסכמי הצטרפות גמישים או בתמיכה השוטפת בקהילתיות עבור הממברים.

תמונות מספרות
צילום: אורית בן חיים

לדברי רומן לוי, מייסד ומנכ"ל רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place: "יציאה מן הקופסא היא פתרון נפלא בעיקר לנוכח השנה האחרונה. התערוכה תביא עימה סיפור ירושלמי ייחודי – ויום ירושלים מהווה סיבה נפלאה לפתיחת התערוכה. כמו כן אנו שמחים להעניק פתרונות יצירתיים לכל הממברים שלנו לאורך כל השנה. אין ספק כי חברי קהילת ירושלים לוקחים חלק בפעילויות ואירועים שמעניקים לכל אחת ואחד צמיחה מבחינת יזמית ועסקית.

• התערוכה ביום ראשון הקרוב 9.5 והגלריה תישאר פתוחה עד ליום ראשון שאחריו ה-16.5.

תמונות מספרות
צילום: אורית בן חיים
אנשי רפואה בכירים, המנהל המיתולוגי של בית"ר והמוכתר של אבו תור: שבוע ירושלים יצא לדרך עם טקס יקירי העיר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן