חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגה ירושלמית מלאת העצמה נשית – גרסת Urban Place

לכבוד יום האישה הבינלאומי רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place תארח מחר (יום שלישי, 8.3.22) בסניף שבירושלים אירוע מלא בהעצמה נשית שהדגש הוא על התפתחות מקצועית ועסקית. בעלות עסקים יקבלו במה על ידי רשת Urban Place וזאת בכדי לחלוק עם המשתתפים את סיפורי הצלחתן, את דרכן וכיצד הגיעו למקום בו הן נמצאות כיום.

כחלק מהאירוע יתקיים פאנל בו יקחו חלק אורית בן חיים – מייסדת UnprintablethingS, סוכנות תקשורת, טובה כהן – מייסדת Cpastyling, רואת חשבון וזלדה ליאוטרדי – מאמנת עסקית לנשים מאמנות ויועצות.

קרדיט: Urban Place

האירוע עצמו פתוח לקהל הרחב וניתן להגיע אליו ללא צורך ברישום מראש. הוא יחל בשעה 10 בבוקר במתחם העבודה המשותף של Urban Place הממוקם בתחנה המרכזית בירושלים (רחוב יפו 224). בתחילתו יהיה כיבוד לבאי האירוע ויוקמו דוכנים אשר יספקו ייעוץ ללא עלות וכמו כן יינתנו מגוון שירותים מבעלות עסקים מגוונים.

סמנכ”לית השיווק של רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, סטפני ברדה אומרת: "לאורכה של כל השנה אנו מקדישים את מאמצינו במגוון דרכים יצירתיות למען הממבריות והממברים שלנו. אירוע זה שהדגש בו למען יום האישה מהווה מבחינתנו המשך ישיר לערך העצמה הנשית בו אנו דוגלים מדי יום. רשת הנטוורקינג שמתגבשת ביום זה פועלתה למען כל אחת ואחד לאורך בטווח הארוך".

צילום: Urban Place

רובי אויר וספריי שלג ללא תקן: צעצועים מסוכנים נתפסו בחנויות בעיר

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן