חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יומולדת? בת מצווה? קבלו כמה טיפים לבחירת מתנת יום הולדת לילדה

מה ילדה צריכה? זו שאלה טובה שננסה לענות עליה בהמשך. אנחנו חיים בעידן בו יש שפע של משחקים, פעילויות לילדים ויצירות. אבל דווקא השפע הזה מבלבל. אף אחד לא יודע מה באמת ילדה צריכה. האם בובה ועגלה תתאים לגיל שלה? או אולי דווקא משחק קופסא. אז אם אתם עומדים לפני בחירת מתנה, עומדים מול המדפים העמוסים ולא יודעים במה לבחור אתם בהחלט לא לבד. כולם מתלבטים בוחרים מחזירים. קבלת החלטה שנראית כל כך פשוטה הופכת למסע קניות מפרך.

אז מה ילדה צריכה ליום הולדת? גילאי 2-3 זה הגיל בו התינוקת הקטנה הופכת לאט לאט לילדה. בגיל הזה הם אוהבים להביע את עצמם. הם סקרינים ואוהבים לעשות דברים לבד. משחקים שיפתחו את המחשבה הדימיון והמוטוריקה יתנו להם הרבה. כלי בישול למשל כולל אביזרים יאפשרו להם לשחק תפקיד. להרגיש עצמאיים עם כלים משלהם בדיוק כמו שיש במטבח. קופה רושמת תאפשר להם לבצע קניות ולהקיש בקופה כמו גדולות. מדבקות ועבודות יצירה יעזקו להן לפתח את הדימיון והיכולת המוטורית. אופנים מותאמות לגילן יאפשרו להן להתנסות פעם ראשונה במיני רכב משלהן ויספקו שעות של הנאה.

גילאי 4-5 הן מתחילו להיות ילדות של ממש. לבחון את הסביבה לחקות את מה שהן רואות, הן אוהבות משחקי דימיון בעיקר להות כמו אמא. הדמות הנשית שהן רואות ולרוב מאד מזדהות איתה. בית בובות יאפשר להם לנהל בית של ממש כמו הדמות ההורית שהן רואות. פאזלים יכולים לעניין אותן, משחקי חריזה בובה ועגלה לגו ועוד.

גילאי 6-7  הגיל בו הן עוברות לבית ספר, מתחילות לקרוא ולהרגיש בוגרות. אבל מצד שני עדיין אוהבות את המשחקים שמאפשרים להם לברוח לעולם דימיוני משלהן. משחקי קופסה יוכלו לאתגר את היכולות שלהן. חוברות פעילות וצביעה. יצירות מעץ ועוד .

אחרי שהתאמתם את המתנה לגיל הילדה. חשבנו לתת לכם כמה טיפים חשובים שתדעו לדייק את הבחירה.

חשוב להבין שהמתנות לגילאים האלה לא חייבות להיות יקרות. להפך, הן יכולות להתלהב מפריט זול אך כזה שכבש את ליבם. הוא מנצנץ ומאפשר להן להביא לידי ביטוי את מי שהן רוצות להיות.

חשוב ליישר קו עם מה שמקובל להביא בגן או בבית הספר. אם עושים מסיבה משותפת ניתן לאסוף כסף ולקנות במרוכז.

אם צמצמתם את האפשרויות אך עדיין מתלבטים בין 2-3 אופציות. אפשר לשאול חברה טובה או את אחד ההורים ואז לבחור את הכי מתאים.

לא משנה איזו מתנה בוחרים חשוב להביא מתנה חזקה, ולא כזו שעלולה להתפרק או להישבר בקלות. כדי שהילדה לא תתאכזב .

את כל הרעיונות למתנת יום הולדת תוכלו למצוא אצלינו. לכל הגילאים ועם מבחר גדול במיוחד.

שוב פיגוע ליד המטה הארצי – חייל וצעיר נוסף פצועים באורח בינוני פונו להדסה – המחבל נעצר I כל הפרטים

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן