חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אושרו הדוחות הכספיים של חברת מוריה לשנת 2020 | כל הפרטים

פרוייקט הגבעה הצרפתית,כביש,עצים
החברה סיימה את שנת 2020 עם היקפי ביצוע על סך של כ-2.3 מיליארד ₪; גידול של כ-44% בהשוואה להיקף הפעילות בשנת 2019; זינוק מרשים של כ-200% תוך חמש שנים.

דירקטוריון חברת מוריה-החברה לפיתוח ירושלים בע"מ, בראשות יו"ר דירקטוריון החברה, ראש העיר ירושלים משה ליאון, אישר ביום שלישי את הדוחות הכספיים של מוריה לשנת 2020.

מהדוחות הכספיים עולה כי בשנה החולפת ביצעה וניהלה חברת מוריה פרוייקטי תחבורה, פיתוח תשתיות, פיתוח אורבני והקמת מבני חינוך ומבני ציבור ועוד, בהיקף כספי כולל של כ-2.3 מיליארד ₪.

על פי נתוני החברה, רשמה מוריה בשנת 2020 גידול של כ-44% אחוזים בהשוואה להיקפי הביצוע של החברה בשנת 2019, שהסתכמו בכ-1.6 מיליארד ₪ וכן עלייה משמעותית של כ-200% תוך חמש שנים, אל מול היקף הביצוע שלה בשנת 2016 שהסתכם בכ-720 מיליון ₪.

חניון שז"ר,פועלים
צילום: באדיבות מוריה

במעמד זה חנך ראש העיר ירושלים ויו"ר דירקטוריון מוריה, משה ליאון, את משרדיה החדשים של החברה במרכז העיר. לפני תחילתה של ישיבת הדירקטוריון, התכבדו ראש העיר, מנכ"ל העירייה איציק לארי ומנכ"ל החברה גלעד בר-אדון בקביעת המזוזות. במשכן החדש אוחדו חטיבות ההנדסה של מוריה עם חטיבות המטה השונות, דבר שיוביל לייעול ושדרוג הליכי העבודה והסינרגיה הפנים-ארגוניים של החברה.

חברת מוריה הינה חברת התשתית העירונית, הפועלת בירושלים ומשמשת כזרוע הביצוע המרכזית של העירייה ומשרד התחבורה.

בין הפרויקטים המרכזיים אותם ביצעה וקידמה חברת מוריה בשנת 2020: ביצוע עבודות התשתית של הרכבת הקלה רשת ה-JNET: הארכת הקו האדום והקמת הקו הירוק, פרויקט מחלף סחרוב החדש והרחבת כביש 1, פרויקט ההפרדה המפלסית בצומת הגבעה הצרפתית, פרויקט הכניסה לעיר – שדרות שז"ר, פרויקט הכפלת כביש המנהרות, פרויקט הכביש האמריקאי, הקמת נתיבי תחבורה ציבוריים, הקמת חניון ומסוף האוטובוסים בצפון ירושלים, חניוני 'חנה וסע', הקמת מבני חינוך ומבנים ציבוריים שונים ברחבי העיר, קידום פרויקטים לפיתוח שכונות, הקמת גני משחקים חדשים, פארקים וגינות ציבוריות, מגרשי ספורט, הקמת מערך שבילי אופניים ושבילי הליכה, שדרוג רחובות ועוד.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "בשנה החולפת שמו עיריית ירושלים וחברת מוריה דגש גדול על פיתוח וקידום תשתיות ברחבי העיר, והיקפי הפעילות שמוצגים כאן היום הם הראיה לכך. נמשיך לפעול לקידום התשתיות בכל העיר, לפתח ולהשקיע את הכספים לרווחתם של כלל תושבי ירושלים והבאים בשעריה".

גלעד בר-אדון, מנכ"ל חברת מוריה הוסיף: "הדוחות הכספיים של החברה לשנת 2020 אשר אושרו על-ידי דירקטוריון מוריה משקפים את היקף פעילותה האדיר של החברה ברחבי ירושלים, ואת תרומתה הניכרת בפיתוחה של העיר. היקף הביצוע של מוריה בשנה החולפת מהווה ציון דרך חשוב בתולדות החברה, ונדבך נוסף בביסוסה כאחת החברות העירונית הגדולות והמובילות בישראל".

פרוייקט הגבעה הצרפתית,כביש,עצים
קרדיט: מור דגן, חברת מוריה
חוזרים אחורה? יעקב הלפרין מחליף את יוסי דייטש שפורש מתפקיד סגן ראש העירייה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן