חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלמים? מתכננים לבקר בירושלים? את המעדנייה הזו אתם חייבים להכיר

מעדניית שרולה
אם אתם ירושלמים או מבקרים בירושלים כדאי לכם להכיר את מעדניית שרולה. מעדניית שרולה היא מעדניית בשר חדשה בירושלים, המקום נפתח לפני כחודשיים עם כשרות של "מחפוד" ו"חלק בית יוסף". קבוצת מסעדנים ירושלמים החליטה בזמן הקורונה ללכת לתחום חדש של מעדנייה – קצבייה.
מעדניית שרולה
צילום: דוד מויאל
"בתור בן אדם שמאד אוהב בשר הרעיון לפתוח מעדניית בשר תמיד היה בראש, אני נולדתי בצרפת ומעדניות היו חלק מהנוף הצרפתי. שנולד הרעיון לפתוח את המעדנייה החלטנו ללכת על הקונספט הצרפתי, האירופאי, ממש כמו שיש בצרפת " המעדנייה שנמצאת בירושלים ללא ספק מביאה אווירה אירופאית, מיוחדת ושונה. "המטרה הייתה להביא את אירופה לישראל", כך אומר דוד מבעלי שרולה.
מעדניית שרולה, נתחי בשר
צילום: דוד מויאל
במעדנייה ניתן למצוא את מרקו, קצב צרפתי בנשמה אשר עבד שנים רבות במגוון איטלזים בצרפת. מרקו מספר שבכל רובע בצרפת יש סגנון אחר של חיתוך הבשר ומושגים שונים וללא ספק גם כאן מביאים את הסגנון הצרפתי גם בחיתוכי הבשר וגם בהגשתו ללקוח. הקונספט המיוחד והשונה בנוף שלנו הוא הישיבה במקום, כיום נמצאים מחוץ למעדניית שרולה שולחנות ישיבה שבהם ניתן לשבת, לבחור בשר מהמעדנייה ולקבל את הבשר חתוך דק על גבי פלנצ'ה בתוספת של תבלינים ומזטים.
מעדניית שאותה, נתחי בשר
צילום: דוד מויאל
ניתן גם להזמין סטייקים שמכינים אותם במקום, הסטייק מגיע על מגשי עץ וכמובן שניתן להזמין עם זה כוס יין ולקבל אווירה אירופאית עם קסם ירושלמי. בנוסף, במקום ניתן למצוא מגוון נקניקים בסגנון צרפתי, סוגי נקניק שלא רואים בארץ בדרך כלל, ניתן להזמין פלטות נקניקים במגוון סגנונות וטעמים.
מעדניית שקולה,נתח בשר
צילום: דוד מויאל
במעדנייה ניתן למצוא גם עופות בגריל , עופות אשר מכינים במקום, ניתן לפרוס אותם ולאכול אותם במקומות הישיבה בחוץ וניתן לקחת גם הביתה. בנוסף, ניתן למצוא סוגים שונים של אוכל ביתי ואותנטי אשר מכינים בכל יום, קינוחים מיוחדים בניחוח צרפתי, פרווה, ומקרר עם מגוון ענק של סלטים. אין ספק שמעדניית שרולה עולה כל הצרכים של מי שאוהב בשר, אוכל טוב, וחוויה מיוחדת. שעות פתיחה: ימים א-ה 08:00-20:00, וביום ו' 07:30-14:30. כתובת: דרך בית לחם 84, ירושלים.
מעדניית שרולה
צילום: דוד מויאל
קיץ בחמת גדר: כל האטרקציות באתר המרחצאות חמת גדר מחכות לכם לקראת הקיץ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן