חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פינת הפרגון לעסקים: הכירו את תמר עובד | כל הפרטים

תמר עובד

תמר בת 35, ילד בן 4, 15 שנה בתחום הביטוח, חזרתי מחול אחרי הצבא, חיפשתי עבודה, תמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק בתחום הכספי, אמרו לי שמחפשים פקידה בחברת ביטוח, שם התחלתי את דרכי. בביטוחי חיים, בריאות וכו'.

אחרי כמה שנים עבדתי בסוכנות הסדר גדולה עבדתי שם מספר שנים ובמהלך שנת 2016 המפקחת על הביטוח החליטה לעשות פיצול בין משווק פנסיוני(סוכן ביטוח) לבין כל מערך הגבייה בביטוח, גמל ופנסיה.

אמרתי לעצמי שזאת ההזדמנות שלי להתעסק בגביה בביטוח והחלטתי ללכת על זה, עשיתי בדיקות כלכליות ופתחתי את העסק.

בהתחלה, הייתי הולכת למעסיקים, קיבלתי תשובות שליליות, טענו שיש סוכן ביטוח ולצערי המעסיקים לא הבינו את החשיבות של העשייה שלי. עד שהתחלתי לקבל כן ולאט לאט התחלתי לקבל עוד לקוחות.

בין המעסיקים שאני עובדת איתם: אולמי האחוזה , מסעדות רבות כגון מסעדת בין המטעים ברמת רחל, מסעדת נויה במרכז העיר, זכיינים של ביגה, זכיינים של גרג ועוד מסעדות רבות.

אז מה בעצם העבודה שלי מול המעסיקים: כל כאבי הראש של בעלי העסקים בנושא הגבייה הפנסיונית עובר אליי והמעסיק בעצם רק מבצע את העברות התשלומים לחברות הביטוח- כל האחריות הנ"ל בטיפולי.

אז מה בעצם ההבדל בינך לבין סוכן ביטוח? סוכן ביטוח יש לו רישיון והוא מוכר פוליסות ביטוח, יכול למכור פנסיונית, ביטוחי מנהלים, ביטוחי בריאות וכו. ואני נכנסת לתמונה מיד אחרי זה.

למשל, פתחו 100 ביטוחים, המעסיק העביר כסף אבל חברת ביטוח לא התעסקה בזה לדוגמא, אחרי כמה חודשים מבינים שהיה פיגור בתשלומים. כלומר, בשורה התחתונה אני החוט המקשר בין סוכן הביטוח, המעסיק והעובד.

העובד- התראות מחברות הביטוח כי הכספים משוייכים כמו שצריך לפוליסה.
המעסיק- רגוע מבחינת זה שהוא לא מקבל מכתבים והתראות מחברת הביטוח כי הכספים נמשכים כמו שצריך לפוליסה
הסוכן- נהנה משתי העולמות. גם הכספים כבר נמצאים בפוליסות וגם הוא מקבל את הכסף מחברת הביטוח את העמלות שלו/ משכורת.

יכולה להסביר בקצרה בשפה המקצועית איך זה מתבצע בפועל? אני המתפעלת צריכה לקבל ממנהל כספים/חשב שכר/רואה חשבון דוח שנקרא בשפה הביטוחית ממשק אחיד (הקובץ הזה בעצם הוא קובץ שיוצא מתוכנת השכר של המעסיק ולפיו מעבירים הפרשות פנסיוניות) אני קולטת את הקובץ במערכת שיכולה לפענח את הקובץ( כי זה לא קובץ רגיל) ואז מוציאה למעסיק מעין טבלה מסודרת שבה מפורט כמה כסף להעביר לכל חברת ביטוח ושם רשום גם את פרטי הבנק המעודכנים ביותר של חברת הביטוח (הכסף עובר ישירות לחברות הביטוח).

המעסיק בסהכ מבצע את העברות בנקאיות /מס"ב שולח לי אישורי תשלום ומייפה כל העבודה זה אני מול חברות הביטוח משדרת את הקובץ ואישורי התשלומים אחרי מס' ימים מקבל מחברת הביטוח קובץ חוזר עם כל השגיאות ואני מתחילה לטפל לפי צורך.

לקביעת פגישת יעוץ ופרטים נוספים תמר:טלפון-0542334676
מייל-tamar@payserv.co.il
כתובת-כחל 1 צור הדסה

תמר עובד
צילום: רעות אשכנזי
ילדי אשקלון שלחו אלפי פתקים לכותל המערבי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן