חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ישראל מסייעת להודו: בחודש מאי השחור מתו במדינה כ-120 אלף אנשים מקורונה וכ-9 מיליון נדבקים

יד שרה,לשכת המסחר ישראל הודו

ישראל מסייעת להודו: בחודש מאי השחור מתו במדינה כ-120 אלף אנשים מקורונה וכ-9 מיליון נדבקים; בלשכת המסחר ישראל הודו ברכו את "יד שרה", על משלוח נוסף של מאות מחוללי חמצן: "מדי יום מתים בהודו אלפי אנשים בגלל מחסור בציוד לטיפול רפואי מציל חיים".

בתום מבצע לוגיסטי מורכב הוטסו מאות מאות מחוללי חמצן, וכן ציוד רפואי רב מישראל להודו. במסגרת המבצע שנערך עם לשכת המסחר ישראל הודו, ובסיוע קונסול ישראל בהודו קובי ראש, הועבר הציוד מציל החיים לטובת סיוע בהתמודדות עם המגיפה המשתוללת.

לדברי עו״ד ענת ברנשטיין-רייך, יו״ר לשכת המסחר ישראל הודו – סגנית נשיא לשכת המסחר ישראל אסיה, התמונות בהודו עדיין קשות. מידי יום מאומתים כחצי מיליון חולים חדשים וכ-10,000 אנשים מתים ביום וגופתם נשרפת על ידי משפחתם.

ישנם חלקים בצפון הודו, שבהם אין כמעט שירותי בריאות נגישים, ובמיוחד שם זקוקים למחוללים כאוויר לנשימה. לדברי ברנשטיין-רייך, בלשכת המסחר התקבלו תגובות רבות של הערכה רבה מתושבים וממנהיגים בהודו, על הסיוע של אזרחי ישראל בשעת המשבר הקשה הפוקד את הודו.

משה כהן מנכ"ל יד שרה אמר: "העובדה שהתחלואה בארץ ממשיכה לרדת בחסיד שמים ובזכות מבצע החיסונים, מאפשרת לנו לא לעמוד על דמם של אזרחי הודו ולסייע במלאכה החשובה של הצלת חיים, אחרי שסייענו בהצלת חייהם של 30 אלף ישראלים בשנת הקורונה.

אנחנו ממשיכים לפעול על מנת שנוכל להעביר בהשאלה ציוד נוסף מציל חיים, ואני רוצה להודות ללשכת המסחר ישראל הודו ולגורמים הנוספים שגייסו את המשאבים והוציאו לפועל את המבצע המורכב. התחלואה בהודו אמנם בירידה ביותר מ-50% בחודש האחרון, אבל מידי יום אנחנו נחשפים לתמונות קשות של אבדן חיים וצלם אנוש, שבחלקן ניתן למנוע באמצעות ציוד נשימתי מציל חיים.

יד שרה,לשכת המסחר ישראל הודו
צילום: לשכת המסחר ישראל הודו
ירושלים: הולך רגל נפגע באורח קשה בתאונת דרכים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן