חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שר הביטחון מתנגד לקיום מצעד הדגלים; מזכ"ל תנועת הנוער עזרא: "המתנגדים לקיום מצעד הדגלים – מסייעים לחמאס"

בני גנץ

על רקע השבוע הרגיש ברמה הביטחונית, קיים אמש שר הביטחון בני גנץ הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל, מפכ"ל המשטרה, היועץ המשפטי לממשלה, מפקד פקמ"ז, מתאם פעולות הממשלה בשטחים וגורמי ביטחון נוספים.

לאחר ששמע את הערכת המצב הביטחונית ואת המאמצים המבצעיים שנדרשים מהמשטרה וצה"ל, סיכם שר הביטחון כי ידרוש שלא לקיים השבוע מצעד דגלים בירושלים במתווה שיצריך מאמץ ביטחוני מיוחד ויכול לפגוע בסדר הציבורי ובתהליכים המדיניים המתקיימים.

שר הביטחון הדגיש בפני כלל הגורמים את הצורך בהתאמת המתווים ובהתנהלות אחראית, ואמר כי על רקע מצבור האירועים הצפויים, יש חובה להתנהל ברגישות מדינית, ביטחונית ואזרחית.

מוקדם יותר הערב קרא שר הביטחון לכלל מנהיגי הציבור לנהוג באחריות ולאזרחים להימנע מכל אלימות.

בעקבות התגובות כנגד צעדת הדגלים המתוכננת השבוע, תוקף מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה מלאך את המתרעמים: "התבלבלנו! במדינת ישראל השייכת לעם היהודי קוראים שלא לקיים את מצעד הגאווה האמיתי-צעדת הדגלים. מתי יבינו הפוליטיקאים מהשמאל תפקידם להגן על מדינת ישראל ולא לחשוש מללכת חופשי במדינתנו? הגיע הזמן שיפנימו שאסור שאזרחי ישראל יפחדו ללכת בארצם בראש מורם".

עוד הוסיף דה מלאך: "הפוליטקאים המנסים למנוע את הצעדה, הם הם אלה המסייעים לחמאס להמשיך להרים את הראש ולנסות לשלוט מרחוק על הבירה של עם ישראל".

בני גנץ
צילום: ארכיון דוברות שהב"ט גנץ
שב"ח ביצע אמש מעשים מגונים בבן 8 באחת השכונות בעיר – כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן