חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

300 לידות מים בשנה האחרונה בשערי צדק | כל הפרטים

לידת המים ה-300 בשערי צדק

בשערי צדק כל יום הוא חג המים: 300 לידות מים בשנה האחרונה בשערי צדק; התינוק ה- 300 שנולד במים הוא בנם של רחל שרה ונדב ויתרי ריצלר מאפרת שנולד במוצאי חג המים, חג שבועות

למרות שאין ים בירושלים, שערי צדק הפך את ירושלים לעיר המובילה בלידות מים. מאז שנפתח השירות 300 יולדות ילדו בשערי צדק בלידת מים והביקוש הולך וגדל. מערך לידות המים של שערי צדק מוסיף להיות פעיל ולשרת את יולדות העיר ומיום המים נולדו כבר עשרות תינוקות נוספים בלידת מים.

לפני כשנה נפתח שירות לידות המים בשערי צדק שתוכנן בקפידה על מנת לספק לכל יולדת אפשרות טבעית לשיכוך כאב וחוויית לידה בלתי נשכחת.

למעלה מ- 70 מיילדות עברו הכשרה פרטנית; הוקמו חדרי לידת מים מתקדמים ומותאמים עם כל הכלים שמאפשרים לידה טבעית. כל יולדת המעוניינות ללדת בלידת מים עוברת הדרכה אישית על ידי מיילדת, נאמנת לידת מים מוסמכת.

מדי שנה נולדים בשערי צדק מעל 22,000 תינוקות בכל שיטות הלידה הקיימות. צוותי שערי צדק מעניקים לכל יולדת את החופש ללדת כרצונה תוך מתן מעטפת מקצועית ותמיכה מלאה ובתנאים הטובים ביותר.

פרופ' סורינה גריסרו, מנהלת אגף אם ויילוד במרכז הרפואי שערי צדק אומרת: "לידת המים בשערי צדק היא חלק ממערך הלידה הטבעית של שערי צדק הפועל באופן נרחב כחלק אינטגרלי ממערך הלידה. לידות המים הפכו נפוצות יותר ויותר ומתבצעות בבתי החולים המובילים בעולם מזה שנים רבות.

המים החמימים משפיעים על היכולת להירגע ומקלים ומסייעים בהתמודדות עם הצירים. כאשר היולדת נינוחה ורפויה, הלידה מתקדמת בצורה יותר יעילה. הלידה במים הנה בטוחה תוך הקפדה יתרה על נהלי משרד הבריאות לשמירה על בטחון האם והיולדת".

"הלידה במים זו חוויה מאוד מיוחדת. בזכות המים יכולתי לעבוד יחד עם הגוף שלי ולא להירתע ולהתכווץ מכל ציר. מהרגע שנכנסתי למים החמימים הרגשתי הקלה גדולה, מעין תחושה שאני "צפה" הרגשתי שאני יכולה לנוח בין ציר לציר ולצבור כח. תודה רבה לצוות שערי צדק המקסים שעזר לי לקבל במתנה את התינוק שלנו בדרך שבה רצינו", מספרת רחל שרה.

לידת המים ה-300 בשערי צדק
צילום: דוברות שערי צדק
שביל קלאס, עפיפון מספרים ומשחק קפיצות: כך שידרגו ילדי גן שוהם את הדרך לגן שלהם

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן