חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העיף מהרכב ותקף עם סכין: שני גברים נעצרו בחשד לאלימות כלפי בנות זוגם

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה בסופ״ש שני חשודים באלימות כלפי בנות זוגם: עפ״י החשד אחד החשודים תקף את אשתו באמצעות סכין, דחף אותה מהרכב תוך כדי נסיעה, גרם לה לחבלות, ונעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים. במקרה אחר, חשוד אחר גרם נזק לרכבה של אשתו ואף הוא נעצר על ידי השוטרים

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה במהלך סוף השבוע, חוקרי תחנת שפט של מחוז ירושלים, עצרו חשוד (בשנות ה- 20 לחייו, תושב צפון ירושלים), בחשד למקרי אלימות חמורים כלפי אשתו.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד, תקף את אישתו במספר מקרים, איים עליה באמצעות סכין, כלא אותה בביתם ודחף אותה מרכבם תוך כדי נסיעה, ובעקבות כך היא נזקקה לטיפול רפואי.

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

במקרה אחר, תושב דרום ירושלים בשנות ה- 40 לחייו, נעצר על ידי שוטרי תחנת עוז במהלך סוף השבוע, בחשד לגרימת נזק לרכבה של אישתו ובעקבות מספר מקרי איומים בהזדמנויות שונות, על רקע סכסוך שהתגלע בין בני הזוג.

שני החשודים שנעצרו על ידי השוטרים, הועברו לחקירה במשטרה, והם הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט ומעצרם הוארך עד לתאריך 4.7.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ונמשיך לפעול כנגד מקרי האלימות בכלל והאלימות במשפחה בפרט, במטרה להגיע לחקר האמת, להגן על הקורבנות ולמצות את הדין עם כל מי שירים ידו ויפגע בבת זוגו ובכל אשה אחרת".

ביזארי: אדם שננעל בשגגה בתא המטען ברכבו, חולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן