חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משטרת ישראל עצרה מספר חשודים בעבירות הונאת קרקעות | כל הפרטים

משטרת ישראל

בתום חקירה סמויה, משטרת ישראל ורשות המסים עצרו לחקירה בימים אלו מספר חשודים בעבירות הונאת קרקעות במזרח העיר ירושלים. מעצרם של חלקם הוארך בבית המשפט והחקירה נמשכת.

בפעילות מבצעית ממוקדת לאחר חקירה סמויה ומורכבת של היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשיתוף עם פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום וכנגד עבירות הונאה במהלכן השתלטו חשודים על קרקעות במזרח העיר ירושלים, פשטו בלשי ימ"ר ירושלים בסיוע כוחות משטרה ומג"ב נוספים על בתי החשודים במזרח העיר ירושלים ובעיר טייבה, ביצעו את מעצרם של אלו ופעלו על מנת לאתר מסמכים החשודים כמזויפים באמצעותם, על פי החשד, הרוויחו מי מהחשודים סכומי עתק של עשרות מיליוני שקלים.

על פי החשד, פעלו אותם מעורבים בשיטה מתוחכמת תוך שימוש במסמכים מזויפים ופעולות רמיה שונות על מנת להשתלט על קרקעות במזרח ירושלים, קרקעות השייכות למדינה, ובכך גלגלו לכיסם מי מהחשודים סכומי כסף רבים של עשרות מיליוני שקלים.

החשודים תושבי מזרח ירושלים, צפון הארץ ומרכזה, הועברו לחקירה בחשד למרמה בנסיבות מחמירות, זיוף מסמך בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסות, הגשת מסמכים כוזבים לרשויות המס ועבירות הלבנת הון. כמו כן, עוכבו לחקירה מעורבים נוספים ונגבו עדויות מאחרים.

במהלך החיפוש שנערך בהשתתפות יחידת הכלבנים של המכס ברשות המסים, נתפסו כ- 200 אש"ח במזומן, 5 רכבי יוקרה ונכסים בשווי מיליוני שקלים ובוצעו צווי הקפאה לחשבונות ולנכסים של המעורבים בשווי של מעל 50 מליון ש"ח.

בתום חקירה ראשונית, ובהתאם לצורכי החקירה, הובאו חלקם של החשודים בפני בית המשפט שם הוארך מעצרם של 6 חשודים תושבי מזרח העיר ירושלים, צפון הארץ ומרכזה. מבין כלל המעורבים ולבקשת המשטרה, מעצרם הוארך בארבעה ימים וחקירת הפרשה נמשכת.

בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת ב"כ שניים מהמעורבים והורה על הטלת צו איסור פרסום על פרטי זהותם.

ממשטרת ישראל נמסר: "פעילות אכיפה משולבת מעין זו הנה נדבך נוסף במסגרת המאבק בפשיעה, הפלילית והכלכלית, אותה מובילה משטרת ישראל יחד עם גורמי האכיפה הנוספים כחלק ממאבק ממושך בעבירות ההונאה הפוגעות בביטחון הציבור, ברכושו ובמקרה זה- ברכוש המדינה".

משטרת ישראל
אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארבעה חשודים נעצרו בשכונת שמעון הצדיק בחשד להפרות סדר אלימות | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן