חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוע מרגש בהדסה הר הצופים: הדוד הפצוע שימש סנדק לאחיינו החדש

הדסה הר הצופים: גם שיקום, גם חיים חדשים. הפצוע מהלחימה בדרום עובר שיקום בבית החולים הדסה הר הצופים, ושימש סנדק בברית האחיין שנולד כמה קומות מעליו. באירוע השתתף גם הסבא רבא של התינוק – המילואימניק בן ה-95, הכי מבוגר בצה״ל!

טקס ברית מילה מרגש במיוחד התקיים השבוע בהדסה הר הצופים. הדוד, המטופל במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים לאחר פציעתו במלחמה בדרום, זכה לשמש סנדק בברית של בן אחיינו השבוע, ובין טיפול פזיותרפיה לריפוי בעיסוק, קיבל לידיו את הרך הנולד באירוע המרגש.

מדובר בזוג צעיר אשר בנם נולד בהדסה, ובמהלך ההכנות לברית ביקשו בני הזוג מהנהלת בית החולים לערוך את הברית בהדסה הר הצופים כדי להעניק לדוד של האב, את הזכות לשמש כסנדק. הנהלת הדסה נרתמה מייד וצוותי בית החולים השתתפו בכל הנדרש להצלחת האירוע.

בבוקר השמחה, התכנסה המשפחה המורחבת בהדסה הר הצופים והדוד הגיע ממחלקת השיקום לאולם הברית, נעזר בקביים עקב מצבו הרפואי, מלווה בצוות המטפל בו.

צילום: דוברות הדסה

בברית השתתף גם הסבא-רבא של התינוק, רס"ר עזרא יכין בן ה-95, המילואימניק הכי מבוגר המשרת כיום בצה״ל ואי פעם בתולדות ישראל!

הסבא-רבא הגאה הגיע בגאווה במדי המילואים, הישר משטחי הכינוס הצה״ליים בהם הוא פועל במסגרת שירותו, בשיח עם לוחמים על ציונות, מורשת קרב ונסיונו האישי במלחמות ישראל, לחימה ותקומה.

עזרא יכין, יליד שנת 1928, הוא סופר ישראלי, מלוחמי תנועת הלח"י ומנחיל מורשת קרב על פעילותו במחתרת ובמלחמת העצמאות. ב-2023, במלחמת חרבות ברזל, התגייס למילואים בגיל 95 והפך למילואימניק המבוגר בתולדות המדינה.

צוותי הדסה אשר מטפלים בדוד במחלקת השיקום השתתפו אף הם באירוע וזכו לראותו משמש סנדק. משפחתו הקרובה וכן המשפחה המורחבת כולה, לא פסקו מלדמוע מהתרגשות לנוכח הנס הגדול שחוותה המשפחה. גם שיקום, גם חיים חדשים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן