חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ימית אברמוב – המסע שלי לאורח חיים בריא": כוכבת הריאלטי מספרת על השינוי שעברה

ימית אברמוב

"עניין המשקל, התזונה הלקויה ובכלל אורח החיים הלא בריא שלי עלה רבות בתכנית האח הגדול" מספרת לנו ימית אברמוב יוצאת האח הגדול. לאחר התכנית, ימית קיבלה על עצמה, החלטה לרדת במשקל ולעבור לאורח חיים בריא יותר. כזה שיתן לה תוצאות חיצוניות ובעיקר בריאותיות.

לאחר חיפושים רבים הגיעה ימית אל שני אוסנברג, תזונאית קלינית ( Msc) בעלת שם המעבירה סדנאות ליווי לאורח חיים בריא ותזונה נכונה בכל רחבי הארץ.

הנקודה העיקרית בתיאום ציפיות בין ימית לשני הייתה החשיבות בהתמדה בתהליך כלומר חשיבה על הטווח הארוך ושרק בעזרת כל הרצון וההתמדה הליווי יביא תוצאות.

ימית אברמוב
צילום: יח"צ

בכל תחילת שבוע, שני מכינה תפריט אישי עבור ימית, התפריט כולל תזונה מאוזנת ובעיקר הכי חשוב, תזונה שימית אוהבת ומתחברת אליה.

לדבריה של שני, "ברגע שאני עובדת עם מישהי על תפריט שבועי, אני דואגת שהתפריט יהיה לשביעות רצונה, שהתזונה תהיה בריאה אבל בעיקר מתאימה לצרכים של הלקוחה, ברגע שהתפריט יכלול ארוחות לא מספקות או ארוחות שלא מתאימות דבר זה יגרום לייאוש והתהליך יגמר מהר מאד".

אין ספק שחלק חשוב מאוד ומהותי מתהליך הורדת המשקל קשור גם בספורט. שני שמה על זה גם דגש גדול מאד, היא נותנת תרגילים שבועיים (חיטוב, מסת שריר ועוד) מחזקת ומסבירה על חשיבות הספורט באורח החיים הבריא ובעיקר משלבת תזונה נכונה יחד עם תרגילי ספורט.

"המשקל תמיד היה חלק ממני, תמיד רציתי לעשות משהו עם זה, שיצאתי מהאח הגדול הנושא הזה בער בי והחלטתי לעשות שינוי, אני שמחה שמצאתי את שני והצלחתי להתחיל בתהליך. אני מצליחה להתמיד בתהליך, ירדתי במשקל וזה קורה עם תפריט מאוזן ואוכל שאני נהנית לאכול, אני לא מרעיבה את עצמי אלא להפך אני אוכלת הרבה יותר מבעבר, פשוט בצורה יותר מסודרת".

שני אוסנברג
שני אוסנברג. צילום: יח"צ
ביתו של המחבל שרצח את יהודה גואטה הי״ד ייהרס לאחר שבג״צ דחה את העתירה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן