חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיריית ירושלים מודיעה: חניונים חינם לתושבי מרכז העיר

עיריית ירושלים מודיעה כי במסגרת המאמצים להקטנת מצוקת החנייה לתושבי מרכז העיר (בעלי תו איזורי 5 או 6) הצליח אגף החנייה, למען ולטובת התושבים, להגיע להסכמות אל מול מספר חניונים ציבוריים במרכז העיר, להסדר חניית ערב לתושבים בעלי תו חניה.

במסגרת ההסדר תושבים בעלי תו חניה 5 או 6 יוכלו לחנות בחינם בשעות הערב בחניונים הבאים:

• חניון מכללת הדסה- אשר ממוקם ברחוב הרב קוק פינת הנביאים, יאפשר חניית ערב ללא תשלום החל מהשעה 21:00 ועד 7:00 למחרת בימים א'-ה' בלבד.(לא כולל יום שישי שבו החניון סגור). הסדר זה יתחיל בתחילת אוגוסט 2021.

• חניון גולדן היל-אשר ממוקם ברחוב שמאי 10, יאפשר חניית ערב ללא תשלום החל מהשעה 21:00 ועד 7:00 למחרת.

• חניון ירושלים של זהב- אשר ממוקם ברחוב רבי עקיבא 14, יאפשר חניית ערב ללא תשלום החל מהשעה 19:00 ועד 7:00 למחרת. בימים א-ד בלבד.(לא כולל סופי שבוע)

• חניון כי"ח (חניון השוק)- אשר ממוקם ברחוב כי"ח, ממול מרכז כלל, יאפשר חניית ערב בימים א'-ד', החל מהשעה 22:00 ועד 7:00 למחרת.

בעירייה מדגישים כי תושב שלא ייפנה את רכבו עד השעה 7:00 יחויב בתשלום עבור כל שעות חניית הלילה וזאת בהתאם לתעריף החניון. על כן, הסדר זה מיועד עבור תושבים שיוציאו/ מוציאים את רכבם לפני השעה 7:00.

עוד יצוין כי החניה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.

כל האמור ייכנס לתוקף החל מ- 15/07/21 וזאת עד להיערכות מערכת המחשוב של החניונים לקליטת הנתונים בהתאם. כמו כן, ייתכן כי התושב יצטרך לחתום מול מפעיל החניון על הצהרה בה הוא מתחייב להוציא את רכבו עד השעה 7:00, אחרת-יישא בעלויות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "בתקופה האחרונה אנו עובדים על איתור מקומות חניה למען התושבים במרכז העיר ובשכונות. בסיום עבודה מאומצת של אגף החניה נמצא הפתרון אשר ייטיב עם תושבי מרכז העיר. ברכות לתושבים".

רה"ע משה ליאון, צילום: אודי דוד בן דוד
ד"ר מרים אדלסון חנכה 150 אופנועי אמבולנס חדשים של איחוד הצלה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן