חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי מגיעה אלינו במיוחד? ולמה? | כל הפרטים

פזית אמרבי, קוסמטיקאית

״אני מגיעה היישר מירושלים לטיפול מפנק אצל פזית״, כך מספרת לנו ימית אברמוב כוכבת האח הגדול. פזית אמרבי, זה השם, שנים של עשיה, ניסיון והמון קשיים הביאו את פזית לאן שהגיעה, במהלך החיים היא חוותה קשיים רבים אשר אפילו גרמו לה לעזוב את הארץ ולעבור לארה"ב, שם היא עבדה במכון קוסמטיקה בלוס אנג'לס.

"עבדתי משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה, את כל הניסיון שלי צברתי במהלך עבודתי שם, התנסתי בהמון טיפולים והכרתי טכנולוגיות חדשות בתחום, למרות ההצלחה שלי שם הגעגועים למשפחה היו חזקים ממני, לבסוף קיבלתי החלטה יחד עם בעלי וחזרנו לארץ", היא אומרת.

פזית אמרבי, קוסמטיקאית
צילום: יח"צ

שהגיעה לארץ פזית החלה ללמוד מגוון רחב של לימודים כגון: קוסמטיקה, טיפולי פנים, אסתטיקה רפואית ועוד. "הלימודים תמיד היו בראש שלי, אני אוהבת ללמוד , לחדש ולהעשיר את הידע שלי, לימודי האסתטיקה הרפואית הם סופר מעניינים, לומדים לפענח שם בדיקות דם ולהתאים טיפולים לאנשים שונים באוכלוסייה כגון סוכרתיים וכו'".

ימית הגיעה לפזית דרך חברה משותפת, ״שמעתי המון המלצות על פזית והחלטתי שהגיע הזמן לתת צאנ׳ס, הגעתי אליה מירושלים ולמרות הדרך הלא קצרה ללא ספק עשיתי את הבחירה הנכונה, החיבור בינינו היה מיידי ומדהים, קיבלתי הרגשה טובה ונוחה אבל הכי חשוב קיבלתי טיפול פנים מקצועי ואיכותי, בנוסף לטיפול המפנק רכשתי מוצרים לעור הפנים שללא ספק עשו עבודה מדהימה וכמובן שאני ופזית עוד נפגש״.

בקלינקה של פזית ניתן למצוא בו מגוון רחב של טיפולים כמו, טיפולי פנים מתקדמים, לייזר והסרות שיער, טיפולים בפיגמנטציה , באקנה ועוד.

כמו כן במיוחד לקיץ פזית מפנקת את לקחותייה בטיפולי פנים יחודיים למקום כגון טיפול פנים ״אבטיח״ שללא ספק נותן תחושה קיצית וקרירה וכמובן מראה תוצאות מדהימות.כמובן שבנוסף לטיפולים הללו פזית משתמשת במכשור איכותי וחדיש עבור הלקוחות, ״כיום הטכנולוגיה והמכשור המיוחד הוא חלק בלתי נפרד מטיפולי הקוסמטיקה, הוא ממקסם ומעצים את הטיפולים וכמובן מביא תוצאות מדהימות״.

אפשר לסכם זאת בזה שפזית מביאה את הניסיון, הטכנולוגיה והידיים המדהימות שלה לתוצאות מדהימות עבור לקחותייה, תוצאות שגורומות לאנשים להגיע אליה מכל קצוות הארץ.

ימית אברמוב, כוכבת ריאליטי
צילום: יח"צ

האוניברסיטה העברית קוראת לקדם בהקדם את חוק האקלים: "חשוב להוביל בישראל חשיבה בינתחומית בתחום הקיימות, תיעזרו במדענים"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן