חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'ספיריט' תשיק החל מספטמבר את הטיסה הקצרה ביותר למלדיביים

ספיריט, המלדיביים
הדרך הקצרה ביותר למלדיביים: החל מספטמבר "ספיריט" תוציא את הטיסה הישירה הקצרה ביותר למלדיביים.

בחגים הקרובים חברת התיירות "ספיריט הפקות עולם" תוציא טיסה ישירה למלדיביים עם זמן טיסה כולל של 7.5 שעות. זו תהיה הטיסה הקצרה, המהירה והנוחה ביותר שקיימת כיום למלדיביים. הטיסה תכלול עצירת תדלוק קצרה ללא ירידה מהמטוס. הטיסה תהיה במטוסים החדישים  של gulf air, הכוללים מושבי ביזנס מפנקים, מושבים משודרגים ומושבי economy מרווחים.

ספיריט, המלדיביים
צילום: באדיבות ספיריט

כיום ניתן להגיע לאיים המלדיביים בעיקר דרך דובאי או טורקיה כאשר ההמתנות בין הטיסות נעות בממוצע בין 4-6 כך שטיסה ישירה הינה שיפור משמעותי בדרך לאיים החלומיים.

ספיריט תציע חבילות שונות במנעד של מחירים: מחירי החבילות עבור מלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון מתחילים ב1,700$ לשבוע כולל טיסה והעברות. מחירי חבילות למלון 5 כוכבים ברמה הגבוהה ביותר, הכל כלול יתחילו מ2,700$ לשבוע כולל טיסה והעברות. לספיריט מחירים בלעדיים גם לחבילות במלון הנחשק והיוקרתי One&Only  שיחלו ב- 5,200$ על בסיס חצי פנסיון.

טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים ספיריט אומרת: ״המלדיביים הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשה השנה ומאז הקורונה אנחנו חווים עלייה בביקושים מכיוון שיותר ויותר אנשים מחפשים חופשה שתאפשר להם פרטיות מוחלטת יחד עם טבע וחופים מרהיבים.

לאחר שנים של טיסות ישירות לסיישל ויעדים אקזוטיים נוספים אנחנו נרגשים להוציא סוף סוף גם טיסה ישירה למלדיביים, שתהווה את הדרך המהירה והנוחה ביותר להגיע לחופשה המפנקת״.

ספיריט, המלדיביים
צילום: באדיבות ספיריט

לאחר עיכוב ממושך: ביתו של המחבל שרצח את יהודה גואטה הי״ד נהרס הלילה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן