חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשד חמור: תושב ירושלים בן 20 ביצע עבירות מין בקטינים

אחד העצורים

החשד: תושב ירושלים בן 20, ביצע עבירות מין בקטינים במועדים שונים.לאחר שאותר על ידי השוטרים, מעצרו הוארך אמש בבית המשפט במספר ימים. כעת מנסה המשטרה לאתר קורבנות נוספים.

במסגרת חקירת המשטרה שהחלה בשבוע האחרון, בעקבות תלונת אימו של קטין כבן 6 על כך שנפגע מינית על ידי החשוד סמוך לביתם בירושלים, אותר החשוד בפעילות שוטרי מרכז השיטור החרדי ונעצר לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים.

על פי החשד, הקורבן והחשוד נפגשו באקראי סמוך לביתו של הקורבן עת שהה שם יחד עם אחיו הקטן. לאחר שיחה קצרה, הוביל החשוד את הקורבן אל שירותי בית כנסת סמוך ושם ביצע בו עבירות מין שלאחריהם, עזק הקורבן את המקום ודיווח על שהתרחש לאמו.

אחד העצורים
אילוסטרציה, אזיקים. צילום: דוברות משטרת ישראל

מיד עם קבלת התלונה במשטרה, החלו פעולות מהירות להתחקות אחר החשוד במעשה תוך שבוצעו מגוון פעולות מקצועיות ונאספו ממצאים שסייעו בידי המשטרה לאתר תוך ימים ספורים את אותו חשוד במהלך סריקות שערכו שוטרי מש"ח לב הבירה בעקבותיו.

החשוד שנעצר בצוהרי יום שני האחרון, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך אמש בבית המשפט לטובת מיצויה ב-6 ימים, עד לתאריך 26.11.23.

בתוך כך ובשל תובנות החקירה עד כה, מבקשת המשטרה לאתר קורבנות נוספים ולאחר שניתן אישור בימ"ש לכך, מפרסמת המשטרה את פרטי ותמונת החשוד ששמו אלחנן רוט.

במשטרה פונים לציבור: "כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד מתבקש לפנות לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן