חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

את ט׳׳ו באב חוגגים באווירה איטלקית במסעדת לוצ׳נה ממילא אל מול חומות העיר העתיקה

מסעדת לוצ׳יאנה

ברוכים הבאים ללוצ'נה – מסעדה ייחודית השוכנת ברחוב ממילא. את מסעדת לוצ'נה הירושלמית עוטפים מראות העצים המוריקים וקולות הפכפוך של המזרקה הסמוכה. פינת חן מרהיבה השוכנת במבנה עוצר נשימה שהוקם בשנת 1898, ומשלב עיצוב ברוח פיאצה איטלקית.

המקום נבנה במקור עבור משפחת הרברט קלארק האמריקאית, ומפגיש את העיניים עם בניית הפאר המוסלמית.

מסעדת לוצ'יאנה
צילום: אסף קרלה

במרוצת השנים הפך המקום המיוחד לביתה של מסעדת לוצ’אנה, שבה מוטיבים ארכיטקטוניים של פעם משתלבים בהרמוניה עם עיצוב בקווים מודרניים. האורחים במסעדה מתקבלים ברוב פאר והדר, עם קשתות וחלונות פארסה, קירות שעשויים משורות של אבנים אדומות וריצוף מחודש משיש קרארה. תפאורה של עצי שלכת, גפנים וכרמים מוריקים עוטפת את המסעדה ומשלימה אווירה שמרחיבה את הלב.

על המנות במסעדת לוצ’אנה אמון שף שמביא בהינף יד את הקסם הזה גם לתחומי הצלחת.

התפריט החלבי בלוצ’אנה מכיל שפע עצום של טעמים איטלקיים משובחים – שבהם פסטות טריות, קינוחים תוצרת בית ומטעמים המשמחים לבב אנוש. טעמים שמשתלבים עם האווירה הציורית ויוצרים חוויה מיוחדת במינה.

מסעדת לוצ׳יאנה
צילום: נווה אביאני

התפריט כולל מנעד רחב של טעמים טריים ומרעננים – מעיקריות מעוררות השראה ועד קינוחי הבית מטריפי החושים.

מסעדת לוצ׳נה נולדה מתוך אהבה לעולם האוכל האיטלקי. התשוקה להביא לירושלים את הקולינריה האיטלקית גרמה לנו לחקור, לנסות, ולבסוף… ליצור את המסעדה האיטלקית המושלמת למרגלות העיר העתיקה. מהמסעדה נשקף נוף עוצר נשימה, יש בה אווירה אותנטית וייחודית לירושלים.

החוויה הקולינרית מתחילה במנות פתיחה ייחודיות כגון רביולי סלקים, סיגר קשקבל ושקדים ומבחר דגים נאים, שתענוג להתחיל איתם את הארוחה. הארוחה נמשכת במנות עיקריות שלא רואים כל יום והמומלצות מתוכן הן: קפלטי פורצ׳יני, ריזוטו פטריות ופרמז׳ן ומגוון סוגי פסטות כמו פפרדלה, פטוצ׳יני ועוד…

מסעדת לוצ׳יאנה
צילום: נווה אביאני

כמו כן קיים מגוון קינוחים מבית לוצ׳נה המוקפדים בטעם, בנראות ובצורת ההגשה, הוויטרינה בכניסת המסעדה מרשימה ומהפנטת כך שלא תוכלו לסיים את הארוחה מבלי ״לחטוא״ באכילת אחד הקינוחים.

האוכל, השירות והאווירה הם סימן ההיכר שלנו. בואו בהמוניכם!!!

המסעדה נמצאת בלב שדרות ממילא המרהיבות, ממש מול חומות העיר העתיקה ובמרחק כ-7 דקות הליכה בלבד.

רוגע מנהלת המסעדה מספרת לנו: "מידי שנה בט״ו באב ההזמנות אלינו נסגרות כבר שלושה שבועות מראש מאחר והאווירה כל כך רומנטית זה בדיוק המקום לחגוג יום שכזה. והכי מרגש אותנו זה הצעות הנישואין שמפתיעות אותנו במהלך השנה. מרגש אותנו שאתם בוחרים בנו לחגוג איתכם את הרגעים הכי משמחים ומרגשים בחיים".

מסעדת לוצ׳יאנה
צילום: נווה אביאני

שערי צדק: חייה של אישה בת 38 ניצלו הודות לטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לתקן פגם במחיצת הלב ללא הכנסת עצם זר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן