חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במעמד שרי וחברי הכנסת של עוצמה יהודית: מטה הבחירות של סיעת מאוחדים נפתח

השר בן גביר פתיחת מטה 'מאוחדים' בירושלים: "קינג איש עשייה בכל רמ"ח אבריו שמביא עמו את הערכים האמיתיים לירושלים כולה"

מטה הבחירות של סיעת 'מאוחדים' בראשות סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג נפתח הבוקר בהשתתפות פעילי הסיעה, שרי וחברי הכנסת של מפלגת עוצמה יהודית. בן גביר: "ירושלים היא הלב וממנה הכל מושפע החוצה. חשוב לשמור על קדושתה ועל אופייה היהודי של ירושלים"

כחודשיים לבחירות בירושלים: הבוקר נפתח מטה הבחירות של סיעת 'מאוחדים' בראשות סגן ראש העיר אריה קינג בהשתתפות פעילים ופעילות 'מאוחדים' ואנשי ציבור. מאוחר יותר, לאחר האירוע נפתחה ישיבת המטה הרשמית של הסיעה בהשתתפות שרי וחברי הכנסת מטעם מפלגת עוצמה יהודית, שקינג משמש כנציג מטעמה ברשימת הסיעה בראשותו.

השר איתמר בן גביר ציין כי "ירושלים היא אירוע מדיני ואסטרטגי חשוב מאין כמותו. עלינו לדעת שמה שקורה בירושלים קורה בהמשך בשאר הארץ. כשיש עוצמה בירושלים, אז יש עוצמה על כל שאר חלקי המדינה.

ירושלים היא הלב וממנה הכל מושפע החוצה. יש הרבה חזיתות אבל ירושלים היא אבן בוחן ביחס לכל המקומות כולם. אריה קינג הוא איש עשייה בכל רמ"ח אבריו שמביא עמו את הערכים האמיתיים לירושלים כולה. זו נקודת מרכז הקדושה של העולם ולכן חשוב לשמור על קדושה של ירושלים ועל אופייה היהודי".

צילום: דוברות

 

חברת הכנסת לימור סון הר מלך בירכה אף היא את קינג ואמרה: "אני מרגישה שזו זכות גדולה עבורי להיות כאן ולאחל לך אריה הצלחה רבה. אריה מביא לעיר בפרט ולכל ירושלים בכלל את הערכים והאידיאלים האמיתיים של עוצמה יהודית ואת הרוח מכוחה אנו פועלים. ירושלים מעצימה בנו את החשיבות לפעול וכמה אנחנו נדרשים לעשות ולעבוד כדי לשמור עליה".

יו"ר סיעת מאוחדים, אריה קינג, הודה לשר בן גביר ולסון הר מלך על דבריהם החמים והוסיף: "המאבק שלנו על ירושלים נותן אותותיו לטובה. דברים שידענו בתחילת שנות האלפיים אינם עוד, הערבים מבינים שלא תהיה חלוקה לירושלים והתוצאות בשטח.

אנחנו ממשיכים במדיניות ברורה וציונית וכך מתקדמים שלב אחרי שלב, עקב בצד אגודל כדי להביא עוצמה,ן קדושה וציונות לעיר הבירה. אני מודה לחברי עוצמה יהודית על פעילותם המשמעותית לשמירת אופייה היהודי של העיר, מורשתה הייחודית וביטחונם האישי של תושביה".

צילום: דוברות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן