חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוני דניאל, הפרשן הצבאי ועיתונאי חדשות 12 הלך לעולמו | כל הפרטים

רוני דניאל, מפרשני החדשות המוערכים בכלל, ובפרט בתחום הצבאי, הלך לעולמו בפתאומיות היום.

דניאל ז"ל, עלה בילדותו מעיראק, לחם והוביל לוחמים במלחמת ששת הימים וכן במלחמת יום הכיפורים, לאחר מכן המשיך ושימש בשלל תפקידים עיתונאים, כשהאחרון שבהם אותו מילא עד לפטירתו הבוקר הוא איוש כס הפרשן הצבאי בחדשות 12.

אישי ציבור רבים הספידו את לכתו, ביניהם ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ.

גם האזרח מספר אחד, יצחק הרצוג, ספד לדניאל ואמר כי, " איבדנו את פס הקול הייחודי, הישר והבוטח, ההגון והמקצועי של עיתונאי אוהב אדם, אוהב המדינה ואוהב העם".

ראש מועצה מקומית אפרת וסא"ל במיל עודד רביבי ספד לדניאל ז"ל: "רוני דניאל היה הסיפור הישראלי, עולה מעיראק לקיבוץ, נפצע בקרבות כשריונר, היה לכתב וממקום מושבו היטב לבטא את תחושת הציבור הישראלית כל זאת במקצועיות רבה. זכור לי במיוחד כשבעופרת יצוקה נמנע לתפוס מחסה עת ששידר בטענה כי הוא נזקק עתה לטובת הצופים ובחזית ההסברה. יהיה זכרו ברוך"

גם בתאגיד השידור כאן, שם החל את דרכו עוד בתחילת שנות ה-70 ככתב קול ישראל, ספדו לדניאל ז"ל: "כאן, תאגיד השידור הישראלי, מרכין ראש באבל עם לכתו של העיתונאי הוותיק רוני דניאל דניאל התחיל את דרכו העיתונאית ככתב בתחילת שנות ה-70 ב״קול ישראל״ ובהמשך כמנהל המערכת בתל אביב. כאן משתתפים בצער המשפחה, הקולגות והחברים בחברת החדשות 12".

ארגון נכי צה"ל בתגובה לפטירתו בטרם עת של העיתונאי רוני דניאל: "ארגון נכי צה״ל אבל על פטירתו של העיתונאי רוני דניאל. דניאל היה מבכירי ומוותיקי הפרשנים לענייני צבא וביטחון במדינת ישראל. קולו הישיר והצלול יחסר בנוף התקשורתי והציבורי של מדינת ישראל. ארגון נכי צה"ל מוסר תנחומים למשפחה ומשתתף בצערם ובצער עמיתיו הרבים של רוני. יהי זכרו ברוך".

בחדשות 13 הגיבו גם הם וספדו לדניאל ז"ל: "חברת חדשות 13 אבלה, המומה וכואבת לשמע הבשורה המרה על מותו הפתאומי של עמיתנו הפרשן הצבאי של חדשות 12 רוני דניאל זכרו לברכה.

רוני דניאל היה מטובי ווותיקי הפרשנים הצבאיים בישראל, פטריוט ישראלי ואוהב העם והארץ, שבמשך עשרות שנים היה קול בולט בסיקור הצבאי במדינת ישראל במלחמות, במבצעים, ובארועים הביטחוניים.

רוני דניאל היה עיתונאי מצויין הגון וידען, חרוץ מאין כמוהו, שלא היסס לסכן את חייו בסיקור כל ארוע ביטחוני בישראל ומחוצה לה, מדרום ומצפון. לפני היותו עיתונאי, רוני היה אדם – אכפתי, אוהב ורגיש למשפחתו, לחבריו ולכל מי שהכיר אותו. אנו משתתפים בצערה של המשפחה האבלה ובצערם של חברינו בחדשות 12".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן