חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דבר העורכת: שנאת חינם סטייל ליברמן

אביגדור ליברמן בקמפיין מעורר שאלות ותהיות נגד הציבור הדתי/חרדי. מה היה קורה בישראל לו נתניהו והחרדים היו יוצאים בקמפיין זהה וגזעני נגד נגד עולי חבר העמים? גוועלד סטייל ליברמן 

אביגדור ליברמן השתחרר. מרגיש שמותר לו הכל. השבוע יצא חבר הכנסת לקמפיין בו נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו חובש מגבעת למהדרין ועם פיאות שלא היו מביישות אף חסיד.

מתוך הסרטון של אביגדור ליברמן

 

על פניו, מדובר בגאווה. להיות עם חופשי בארצנו משמע להתגאות במה שעשה אותנו עם, בסממנים היהודים שלנו, במה שציווה אותנו הקב"ה.

בא אביגדור ליברמן, עמוס בשנאה כלפי אנשי עמו, ומציג את החרדים ואת נתניהו בקמפיין שממותג גזעני לטעמי עם הכותרת גוועלד.

על מה ולמה גוועלד? האם בושה להיות דתי או חרדי במדינת היהודים? האם מי מהם אותם חברי כנסת אמור להתבייש בפיאות שלו, בכיפה, בזקן?

אביגדור ליברמן התבלבל לחלוטין. כל הסממנים החיצוניים שהפכו אותנו להיות עם מצליח, שניתנו לנו מתוקף היותנו עם סגולה, העם הנבחר של הקב"ה הם גאווה ולא מקור לבושה. ליברמן, תתעורר. מדינת ישראל היא מדינת היהודים. ודאי שיש בה מקום לכל הדתות, בניגוד אלייך אני ממש לא פוסלת אף אדם. לא אותך ולא דתות אחרות וזאת אף על פי שיש לי בעיה קשה עם ההתנהלות הבוטה ומשפילה שלך לכאורה נגד הציבור הדתי/חרדי.

עורכת האתר מילן מועלם

 

אם תראה אותי ברחוב ודאי שלא תחשוב ותדע שאני כל כולי מזדהה עם הציבור הטוב הזה. הציבור המועיל הזה. הציבור הדתי/חרדי על כל גווניו. על כל הזרמים וכל החסידויות. מזדהה, גאה ואף שייכת בכל ליבי לחסידות של החכם באדם שלך יש עוד הרבה מה ללמוד ממנו על אהבת הזולת וה', רבי נחמן.

הקמפיין שלך יוביל אותך למטה. הקמפיין שלך ודאי לא יוביל אותך לכמות הדו ספרתית של המנדטים שאתה שואף להשיג.

מה היה קורה בישראל לו נתניהו או החרדים היו יוצאים בקמפיין דומה על האוכלוסייה שאיתה אתה לרוב מזוהה, יוצאי חבר העמים?

היית מגיע לכל אולפן וצועק שהם גזעניים. אז אני טוענת שהקמפיין שלך גזעני וציני ועצוב מאוד שאדם כמוך שקיבל מתישהו אולי את הקול שלי בקלפי כי חשבתי שאתה מונע מאהבת ישראל חושב שזה הקמפיין שיושיב אותך שוב על כסא המלך. כי הוא לא.

לסיום אביגדור, רבי נחמן אומר שצריך לדון את כל האדם לכף זכות אפילו אם הוא רשע גמור, אבל יש לו גם תורה שלמה על כמה צריך להתרחק ולהיזהר מאנשים שמבזים את התורה, בדיוק כמוך.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן