חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קרחנה בירושלים": החלקה על הקרח לכל המשפחה במתחם התחנה הראשונה בירושלים | כל הפרטים

אולם החלקה על קרח

החופש הגדול אוטוטו מתחיל וכולנו מחפשים פתרונות יצירתיים לנצל את הזמן, להנות עם הילדים וגם לברוח מהחום הכבד. קבלו את 'קרחנה בירושלים' הפתרון האולטימטיבי והצונן ביותר לבילוי כיפי בחופש הגדול עם כל המשפחה.

החל מה-19.7.21 מזמינות עיריית ירושלים וחב' אריאל את הקהל הרחב לפעילות הכי צוננת בארץ – 'קרחנה בירושלים' – מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם הובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של למעלה מ-4 מיליון שקלים ומשתרע על שטח של כ-750 מ"ר.

החלקה על קרח
צילום: יח"צ

המתחם מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.

"לטובת הגיל הרך הובאו בובות בצורת פינגווינים וכלבי ים המאפשרים לילדים להחליק בביטחה." השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד…

לרשות המבקרים יעמוד צוות הדרכה מקצועי ומיומן. בנוסף, נרכשו השנה עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה על מנת לעמוד בביקוש הרב.

אולם החלקה על קרח
צילום: יח"צ

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אומר כי: "לאחר שנת הקורונה הקיץ הזה יהיה שמח במיוחד, מלא בפעילויות, לכל הגילאים ולכלל הסגנונות. בחודשים האחרונים עמלנו על מגוון אירועים עבור תושבי ירושלים ומבקריה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מהאירועים והפעילויות הרבות שהכנו. קיץ שמח לכולם!".

לדברי אורי מנחם מנכ"ל חברת אריאל: "מתחם ההחלקה החדש מאפשר פעילות לכל בני המשפחה בכל הגילאים והרמות והוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות בעיר. לאחר שבילינו את הקיץ שעבר בבתים, זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את הקיץ בפעילות מהנה לכל המשפחה. בנוסף, מוזמן הקהל הרחב להנות מבילוי משפחתי מגוון במתחם התחנה הראשונה".

אולם החלקה על קרח
צילום: יח"צ

עלות: שעת החלקה 45 ₪ בהצגת כרטיס ירושלמי. מחיר מלא: 67 ₪ / שעתיים 100 ₪. כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הביטחון.

הזמנת כרטיסים מראש באתר WWW.ICEJEURSALEM.COM. פרטים נוספים והזמנת כרטיסים לקבוצות ו/או שירות לקוחות ניתן להתקשר לטל 03-7772030 או להשאיר הודעת וואטסאפ ניתן לפנות במייל: icejerusalem@gmail.com. ההחלקה על הקרח מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה בלבד והמתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים.

ילד עם בובת פינגווין
צילום: יח"צ

משרד הבריאות קבע: המרכזים הרפואיים של הדסה הם הטובים ביותר בארץ

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן