חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטול העבודות בכביש 60 והסבל של הנהגים הירושלמים: במועצת גוש עציון מוחים, בעיריית ירושלים מתעלמים

16/09/2020

ביטול העבודות בכביש 60 לאחר שהתגלתה בעיה עם התקציב בעקבות מחלוקת בין משרד האוצר והתחבורה גררה זעם בקרב נהגים מירושלים שנוסעים בכביש מידי יום ודמיינו כבר נסיעה רצופה בדרך בטיחותית ונוחה בהרבה.

למרות שהתכנית בכביש 60 אמורה היתה לשפר את הדרכים לנהגים מירושלים ומגוש עציון, מסתבר שבעיריית ירושלים מסרבים לפנות למשרד התחבורה או להגיב לנושא אולם ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן הגיב לפרסום על הקפאת העבודות בכביש גוש עציון-ירושלים של משרד התחבורה ואמר: "שמענו בתדהמה על הכוונה של משרד התחבורה לא לאפשר את ההמשך המיידי של עבודות הרחבת כביש המנהרות הנמצאות בעיצומן. הכביש הוא העורק הראשי של גוש עציון והסביבה לעיר בירתנו ירושלים.

התכנית להרחבת כביש המנהרות – הדמיה: חברת מוריה

התושבים שלנו סובלים מפקקים איומים כשנסיעה קצרה הופכת לעמידה ארוכה בפקקים אינסופיים, ואין כמעט יום בו לא מתרחשת לפחות תאונת דרכים אחת על המקטע הקצרצר בכביש המנהרות שמזמן הפך לאסון תחבורתי.

האם שוב אנו מוצאים את עצמנו בני ערובה בידי פוליטיקאים בדרך לקבלת שירות בסיסי מהמדינה, בה אנו אזרחים שווי זכויות? אנשי גוש עציון מתקשים להאמין שאכן החלטה כזו התקבלה, אבל במידה ואכן כך, יש לחזור ממנה באופן מיידי ולעשות את ההפך: לאפשר את ההמשך הרציף של העבודות, שכבר עלו למדינה מיליונים רבים".

בעיריית ירושלים כאמור סירבו להתייחס לנושא.

16/09/2020
פעם בעיריית ירושלים התייחסו לכביש – מירי רגב ומשה ליאון פורצים את המנהרה בכביש 60 צילום דוברות משרד התחבורה

כביש 60 מתחדש

רוצים לדעת כל מה שקורה בירושלים? להצטרפות לעדכוני ירושלים לחצו כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן