חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סמוטריץ' בישיבת הסיעה: "הדיבורים על העלאת מיסים – שקרים בחסות תקשורת מוטה"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתייחס בישיבת הסיעה לדו"ח הכנסות המדינה: "אני רוצה לפתוח בנתון כלכלי שהתקשורת בשעה האחרונה מעוותת מסלפת ממסגרת הכי שקרי שיש כדי לייצר תבהלה בציבור.

התפרסם היום דו"ח הכנסות המדינה בחודש אפריל ואזרחי ישראל צריכים לדעת את האמת.

סיימנו את חודש אפריל בעודף של 3.3 מיליארד אנחנו מסיימים את ארבעת החודשים של השנה בעודף של 17.4 מיליארד אנחנו עדיין בעודף של למעלה מ-3 מיליארד שקלים ביחס לתחזית שעל בסיסה בנינו את תקציב המדינה.

וכזכור, בנינו תקציב שמרני ומרוסן. השארנו בו שולי ביטחון ענקיים. בין אם זה רזרוות התאמות ב-2024, בין אם זה יעד גירעון נמוך של פחות מאחוז, שממנו יש הרבה עוד לאן לגדול, אם חס וחלילה תהיה סיבה.

כל הדיבורים על הצורך לפתוח תקציב ולקצץ כל הדיבורים על הצורך להעלות מיסים חלילה, הם שקר מוחלט, שכאמור הוא חלק מהמאבק של התקשורת בממשלה הזו וזה נועד להפחיד את הציבור.

אנחנו מסיימים את ארבעת החודשים של השנה ועומדים ביעדי הגביה שלנו ועוד יותר מזה. המשק הישראלי עובד, הכלכלה הישראלית עובדת. כן יש ירידה קטנה לעומת 2022 שהיתה שנה לא רגילה. אגב, הירידה הזו החלה בחציון השני של 2022, כבר אז ירדנו ב-6 אחוז בהכנסות המדינה ביחס לחציון הראשון של 2022. מספיק עם התבהלה.

הכלכלה חזקה, המשק עובד ובתקציב המדינה יש עודף משמעותי מאד שיחזור לאזרחי ישראל".

פיגוע המטען בביתר עילית ותכנון פיגועים נוספים: נחשפה תשתית טרור באיו"ש

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן