חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתיווך נדל"ן לעולם הבשר: הסיפור מאחורי הקצבייה האיכותית "ברכת שמואל – מיט סטור"

קשה למצוא ירושלמי חובב בשר שלא מכיר את קצביית "ברכת שמואל – מיט סטור", הידועה גם בכינוי "שמילו".

הקצבייה הכשרה שהוקמה לפני 4 שנים בשכונת רמות שבעיר הבירה, מציעה נתחי בשר פרימיום איכותיים ויוקרתיים. אנשים מכל העיר וגם מכל רחבי הארץ, מגיעים לקצבייה שיצרה לעצמה מוניטין גבוה בזכות חווית הקנייה, השירות וטיב הבשר.מייסד הקצבייה הוא שמוליק שמסיאב, שעד לפני 4 שנים עסק בכלל כמתווך נדל"ן.

צילום: אסף קרלה

שמוליק, שהייתה לו תמיד אהבה גדולה לענף הבשר, החליט לעזוב את עולם התיווך במטרה לתת מענה לירושלמים שמחפשים נתחי בשר איכותיים: "כירושלמי, היה לי קשה למצוא קצביות שמציעות נתחי פרימיום בעיר. אז החלטתי להקים מקום ייחודי שיעניק חוויה קולינרית אחרת וינגיש עבור הקונים את הבשר המשובח ביותר שקיים. אני אוהב מאוד את מה שאני עושה ותמיד רואה את טובת הלקוחות לנגד עיניי".

ב"ברכת שמואל – מיט סטור" תוכלו למצוא נתחי פרימיום כמו סטייק ופילה וארגיו. מרבית ממוצרי הבשר מגיע מגידול מקומי תוצרת הארץ, וחלק מיובא מארגנטינה ומנברסקה תוך בחירה קפדנית ושמירה על סטנדרט איכות גבוה.

לכל המוצרים ישנן כשרויות מהודרות ומחמירות, כיאה לאטליז ירושלמי כשר למהדרין. לקצבייה ישנו מותג פרטי בשם "שמילו" שצמח מתוך המומחיות הרבה של שמסיאב וצוות עובדיו בתחום הבשר.

המותג כולל נתחי בשר טריים וקפואים שמאופיינים בטעמים חזקים ועשירים. חלק מנתחי הבשר מיוצרים מבקר מובחר שגדל במרעה חופשי ברמת הגולן ללא שימוש באנטיביוטיקה. בנוסף לכך, בקצבייה ישנו מקרר יישון המציע סטייקים המיושנים במשך 30-90 יום מעגלות ממוינות המגיעות מרמת הגולן.

חוץ מבשר, ניתן למצוא בקצבייה גם מוצרי מזון איכותיים אחרים: דגים טריים, בצקים כמו בורקסים, מגוון רחב של סלטים בטעמים ייחודים, רטבים שונים מהעולם כגון שמן כמהין, שמני זית משובחים, ומשקאות אלכוהול מובחרים כמו ויסקי, קוניאק ויינות שמשלימים את הארוחה. "ברכת שמואל – מיט סטור" מציעה שירות הזמנת משלוחים דרך אתר האינטרנט של הקצבייה. המשלוח מגיע במהירות רבה ישירות לבית הלקוח.

דרך נוספת שבה הקצבייה מתכננת להנגיש את נתחי הפרמיום ללקוחותיה, היא באמצעות מארזי בשר מיוחדים לארוחות משפחתיות במחירים אטרקטיביים. מארזים אלו יכללו מגוון של נתחי בשר מכל הסוגים, ויאפשרו ללקוחות להתקין ארוחה בשרית טעימה בקלות, במהירות ובמחיר נוח לכל כיס.

צילום: אסף קרלה

"משקולת של רמאים" מימי הבית הראשון התגלתה צפונית לעיר דוד | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן