חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בקרוב גם בבניין שלכם? בעקבות חוב לחברת החשמל שנצבר על ידי חברת הניהול – בניינים רבים נותקו מחשמל

חברת ניהול ואחזקת בניינים גדולה בארץ סיבכה דיירים רבים ברחבי העיר, לאחר שהבעלים של החברה נעלם ואז התברר העוקץ הגדול.

לאורך זמן, החברה גבתה מהדיירים את דמי הניהול, לרבות את התשלום עבור צריכת החשמל המשותפת של הבניין, אולם במקום להעביר את הכספים כמתחייב לחברת החשמל, שמרה אותם אצלה והבעלים לא העביר את הכסף לחברת החשמל.

לאחרונה, כשחלק מהבניינים קיבלו ניתוק חשמל מחברת החשמל, ועדי הבית ניסו להבין מדוע בחברת החשמל ניתקו אותם, דבר המשפיע על המעליות, תאורת הבניין ומתקנים נוספים הצורכים את החשמל המשותף ואז התברר להם מקרה העוקץ.

החברה המוכרת והגדולה מאזור דרום הארץ לא העבירה את הכספים לחברת החשמל, וכשניסו חברי הועדים ליצור קשר עם החברה הם לא קיבלו תשובות ולמעשה הדיירים כעת נאלצים להתמודד עם חוב גדול מאוד לחברת החשמל ועד אז הם לא יכולים לקבל שירות.

תחילה חשבו דיירים במספר בניינים שהם לבד בסיפור, אולם הערב התברר שכמות גדולה מאוד של בניינים שהשתמשו בשירותי החברה הגדולה נותרו ללא חשמל ובקרוב בניינים נוספים ברחבי העיר ינותקו מחשמל, במקומות בהם צריכת החשמל היא משותפת.

אחת הדיירות תיארה אמש את הסיוט שעוברים דיירי הבניין שלה וסיפרה: " מנתקים את החשמל למרחב המשותף, דהיינו חדרי מדרגות, מעליות, תאורת חניה ושאר המתקנים שתלויים בחשמל".

אם גם בבניין שלכם יש חברת ניהול שמנהלת את השירותים של ועד הבית, כדאי לבדוק במהרה האם יש חוב לחברת החשמל, על מנת שלא תופתעו לגלות בקרוב שאין יותר חשמל במרחב המשותף בבניין, במידה ואתם לא גרים בבניין, עדכנו בדחיפות את חבריכם שכן גרים בבניינים ושיוודאו שזה לא קורה גם בירושלים.

חברת החשמל, הודעת תשלום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן