חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכבוד החג: מעדניית שרולה מציגה – בשר מיושן ונתחי פרימיום

לה שרולה

מעדניית le Charolais הינה מעדניית בשרים בוטיק שנפתחה בדיוק לאחר הסגר השלישי בשנת הקורונה, כאשר קבוצת מסעדנים ירושלמים הבינה שהקורונה כאן כדי להישאר וחובה לפתוח עסק שיהיה פעיל גם במצבי חירום, היה צורך ליצור הכנסה ולחשוב עסקי.

בעלי המקום הינם – דוד דהן, שלומי דהן ואלון שבתאי, שמות מוכרים מאוד בעולם המסעדנות הירושלמי, בעליהם של המסעדות לוצ׳יאנה וג׳וי בשדרות ממילא.

לה שרולה
צילום: רוח גבית

את המקום מנהלים ליאון אבוטבול והלל הגר והמנהל הקולינרי הוא מרקו אבוטבול. מרקו הוא אושיית בשרים, יש לו תארים המקובלים בעולם הקולינריה הצרפתי בהם התואר "מורה קצב" שעליו עיקר גאוותו. בעברו היה מרקו הקצב הראשי של רשת מלונות דן, מלון קינג דיוויד, מצודת דוד וולדורף אסטוריה.

שרולה היא מעדנייה המתפארת במבחר בשרים ביישון איכותי המבוצע במקום.

במעדניה ישנם מחלקות רבות: מחלקת ״שרקוטרי״ צרפתית עבודת יד בכשרות מחפוד – נקניקים מעושנים בשיטה צרפתית, מחלקת ״רוטיסרי״ שצולה את כל חלקי העוף בסגנון בישול ייחודי צרפתי, מחלקת עגל חלב טרי, מחלקת דגים טריים ומפולטים ומחלקה הכוללת את מיטב מוצרי פרימיום מצרפת – מטבלים, מוצרי מעדנייה נלווים לבישול, פטיפורים, תבלינים וכו׳.

לא פעם קורה שמגיעים לקצבייה, בוחרים נתח שנראה טוב בעין, מגיעים הביתה, טועמים ומגלים שזה לא מה שציפיתם.

נתחי בשר במעדניית לה שרולה
צילום: רוח גבית

המעדנייה מעוצבת בסגנון מודרני, קווים נקיים בשחור ולבן תוך שימת דגש על הנתח העיקרי של המקום – הבשרים. ויטרינת בשרים ומאחוריה חלון ראווה למקרר יישון הבשרים.

במעדניית שרולה תוכלו לבקש טעימה מהנתח אותו אתם מעוניינים לרכוש. תוכלו לקבל פלטה, מטבלים, זיתים וכוס יין לשבת במקום ולהכין לעצמכם טעימה מהנתח לפי מידת העשייה שאתם אוהבים, ולפי זה להחליט האם הנתח טעים כמו שציפיתם!

במעדניית שרולה ניתן לרכוש כריך מבאגט קריספי צרפתי אמיתי עם מבחר נקניקי פרימיום בעבודת יד. בנוסף, מידי יום ישנו תבשיל יומי ומבחר של מעל 100 סלטים בייתים מובחרים. ניתן בנוסף להרכיב מגשי אירוח מיוחדים הכוללים: נקניקים, נתחי בשר, פטיפורים מלוחים ופטיסרי צרפתית.

כל מוצרי המעדנייה בכשרויות מהודרות – כשרות חלק מחפוד וחלק עטרה. המעדנייה פתוחה מראשון עד חמישי בשעות 8:00-20:00 ובימי שישי 7:30-15:00. את כל מוצרי המעדנייה ניתן לאכול במקום, לקחת הביתה באיסוף עצמי או להזמין במשלוח לכל אזור ירושלים וסביבתה.

נתח בשר, מעדניית לה שרולה
צילום: רוח גבית

שש שנים אחרי הרצח, ולראשונה מאז 67, נחנכה כיכר הגבורה בירושלים, על שם הרב נחמיה לביא ואהרון בנט הי"ד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן