חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבומים הגיעו: המשחק החדש שיחזיר אתכם לילדות בשנות ה-90 ותחילת האלפיים | כל הפרטים

הבומים

ילדי שנות ה-90 וודאי זוכרים את משחק "הפוגים" שיצא באותם השנים, המשחק המיוחד והממכר שגרם לאלפי ילדים לאסוף פוגים במגוון צבעים וסגנונות ולשחק את המשחק הכה היחודי הזה בין חברים.

במהלך ימי הקורונה והסגרים, החליט יניב סימנטוב לעשות סדר בביתו, במהלך הסדר הופתע יניב למצוא את מזוודות הפוגים שלו , הפוגים שאסף אי שם בשנות ה90 נמצאו במזוודה מיוחדת לאיסוף פוגים שבה השתמש שהיה ילד.

מציאת המזוודה החזירה אותו אחורה לימים שהיה ילד והציפה בו זכורונות ילדות מיוחדים, הוא נזכר כמה המשחק הזה היה חלק בלתי נפרד מנוף ילדותו.

בעקבות זאת קרא יניב לשלושת ילדיו והחליט לספר להם על משחק הפוגים המיוחד, הוא סיפר להם את החוקים של המשחק שבו כל אחד בתורו צריך ״להכות״ ע״י פוג או ״פצץ״ את ערימת הפוגים, מי שהופך את הפוגים הוא מי שזוכה בפוגים שנהפכו.

לאחר שסיפר להם את חוקי המשחק , החלו יניב והילדים לשחק ופשוט התאהבו, זה הרגע שבו יניב החליט שמשחק הפוגים הידוע חייב לחזור לקדמת הבמה.

כיום אפשר להגיד שהפוגים יוצאים לשנת 2021 בשם חדש ״בומים״ ועם עיצוב מיוחד שיתאים לשנת 2021.

אפשר לסכם שהחלום של יניב הוא שהמשחק יגיע לכמה שיותר ילדים, לבתי ספר וגם להורים שישחקו עם ילדיהם, ״אני מאמין שהמשחק הזה יגרום לילדים לעזוב קצת את המסכים והסמרטפונים בצד וייתן להם הנאה וריגוש בדיוק כמו שאנחנו חווינו כילדים״.

כיום ניתן למצוא את משחק ה״בומים״ ברשתות הצעצועים הגדולות ובחנויות רבות בפריסה ארצית.

משחק הבומים
צילום: יח"צ רוח גבית
הבומים
צילום: יח"צ רוח גבית
הבומים
צילום: יח"צ רוח גבית
הבומים
צילום: יח"צ רוח גבית
הבומים
צילום: יח"צ רוח גבית

לכבוד החג: מעדניית שרולה מציגה – בשר מיושן ונתחי פרימיום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן