חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת אופטיק סבן מציגים את המכשיר החדיש ביותר לבדיקת ראייה – פורופטר Vision-R 800 | כל הפרטים

אופטיק סבן, מכונת בדיקה

רשת אופטיק סבן מציגים את המכשיר החדיש ביותר לבדיקת ראייה – פורופטר Vision-R 800, המכשיר החדשני בעל היכולות הגבוהות ביותר לבדיקת מצב הראייה.

אופטיק סבן
צילום: יח"צ

היתרונות הברורים של המכשיר הם: המכשיר נחשב לדור הבא, ההייטק של הפורופטרים, עם טכנולוגיה חדשנית בתחום הרפרקציה (בעלת פטנט של חברת ״אסילור״) הנקראת Infinite Digital Refraction.

המכשיר מותאם לעבודה במרחק מן הלקוח, מצוין לשמירת הגיינה ולשמירת מרחק, הכי יעיל בתקופת הקורונה, בעל אפשרות בדיקה מהירה מאוד בלחיצת כפתור, בדיקה זו חוסכת זמן רב, היא מספקת תוצאות מדויקות מאוד.

״פורופטר״ זה מספק חוויה נוחה ונעימה למטופל בזמן בדיקה – הוא שקט, מהיר עם תהליכים ברורים וקצרים לפצייאנט.

המכשיר בעל קונסולת בדיקה נוחה ומהירה עם תוכנה איכותית ״real-life” וידידותית מאוד לעבודה ולשימוש.

אופטיק סבן
צילום: יח"צ

ג׳רמי סבן, הוא אחד האופטומטריסטים הנחשבים בארץ. יש בבעלותו שלוש חנויות משקפיים, שהוא משקיע בהם את כל מרצו, אז למי שלא מכיר את האיש, ושווה להכיר, מדובר באחד האופטומטריסטים המומחים בארץ ובעל אופטיקת בוטיק ירושלמית – אופטיק סבן שהחנויות שלה נמצאות ברחוב הפלמ"ח, ברחוב עמק רפאים ובמתחם ממילא היוקרתי בירושלים.

ג'רמי סבן עלה מצרפת לפני 30 שנה ומאז ומתמיד חלם וידע שהוא רוצה להיות אופטומטריסט. "אהבתי את כל סוגי המשקפיים: צבעוניות, גוונים שונים, משקפי שמש וראייה, מאוד התחברתי לתחום", מספר לנו ג'רמי, ואכן באופטיק סבן הקיים כבר מעל 20 שנה בירושלים תוכלו למצוא את כל סוגי המשקפיים ובצורות ועיצובים שונים.

כיום יש במלאי מגוון סגנונות של משקפיים, כגון : משקפיים בצורות מיוחדות, משקפיים שלא ניתן לשבור אותם, משקפיים שמזכירות דמויות שנלקחו מסרטים ועוד.

"היום גם אנשים ללא כל לקות ראייה שמים משקפיים, זה הפך להיות פריט אופנתי".

"בתקופת הקורונה", מספר ג׳רמי, "דאגנו גם למשלוחים ללקוחות מחו"ל שלא יכלו להגיע לארץ, דאגנו להביא את המשקפיים ללקוחות שהיו בבידוד או שעקב אילוצים רפואיים לא יכלו לצאת מהבית- אצלנו הלקוח במקום הראשון ואנחנו נעשה הכל כדי להביא לו את השירות ואת המוצר בצורה הטובה ביותר".

החנות בממילא שנפתחה במהלך החודשים האחרונים היא בגודל 38 מ"ר והיא כוללת בתוכה את המכשיר החדשני ביותר בארץ לבדיקות עיניים. מכשיר שיודע לתת את כל היסטוריית הטיפולים שלך, יודעת לתת לך את ההמלצות לטיפול המדויק ביותר לעיניים שלך.

אופטיק סבן, מכונת בדיקה
צילום: יח"צ

מזעזע: 2 מקרי מוות נתגלו לאחר פעולת פריצה לדירות בירושלים | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן