חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לבחור איש מקצוע לצורך קידום ממומן באינסטגרם

בעל עסק שיש לו מה להציע ללקוחות והעוקבים שלה באינסטגרם צריך לדעת איך לעשות את זה ואיך לקדם את העסק שלו בצורה שתהיה הכי נכונה ומתאימה לרשת החברתית הזאת. לא רק שלא כל אחד יכול לדעת איך לעשות את זה בצורה הכי נכונה ומתאימה אלא כיום כבר מדובר בתחום עיסוק ייחודי שהתפתח עם הזמן וצריך להיות איש מקצוע מנוסה ומיומן כדי להצליח בזה ולהראות תוצאות ללקוחות. יש הרבה עניינים טכניים שצריך לדעת איך להפעיל אותם והם משתנים או מתעדכנים בקצב מהיר מאד. איש מקצוע מומחה מעולם הקידום והשיווק הדיגיטלי כמו עדן שרעבי יכול להיות הכתובת המתאימה והנכונה ביותר לפנות אליה וחשוב מאד להדגיש שאופן הקידום יהיה מותאם אישית לכל עסק ועסק ואין דרך אחת נכונה לעשות את זה.

איך מקדמים עסקים באינסטגרם?

זו בהחלט שאלה מצוינת ומתאימה מאד לרוח התקופה. כאשר הגולשים נכנסים לפרופיל שלהם באינסטגרם ובוחנים מה חדש בפרופילים שאחריהם הם עוקבים – הם לא תמיד יודעים שמאחורי הדמויות המוכרות יותר בציבור יש את מי שדואג להעלות תמונות מתאימות, לתחזק את הסטורי שיחמיא להם ובעצם פועל מתוך אסטרטגיה מובנית שיש לה מטרה ברורה – להעלות את מספר העוקבים ולהפוך למשפיען או משפיענית רשת. קידום ממומן באינסטגרם מתאים לעסקים שמבוססים על מוצרים או שירותים שצריך לראות ולשווק דרך תוכן ויזואלי ולכן תהליך של הקידום הממומן, כשהוא נעשה בצורה מותאמת אישית ונכונה עבור העסק – יכול להביא לידי הגדלת מספר העוקבים, הגדלת מעגל הלקוחות וכמובן הנעת הגולשים ליצירת קשר והכרת המותג. כל תהליך שכזה בעצם מתחיל מהסוף – מה המטרה של הקידום ולאיזו תוצאות רוצים ושואפים להגיע. לאחר הגדרות אלה המקדם ינתח את האפשרויות שעומדות בפניו וייצא לדרך.

מי גולש באינסטגרם?

האינסטגרם נחשבת לרשת החברתית שגולשים בה בעיקר צעירים וכאלה ששמים לב למראה והופעה חיצונית (לטוב ולרע). אושיות רשת עושות שימוש ברשת וכמובן עסקים מעולמות היופי, הטיפוח והשמירה על בריאות מאוזנת וגוף בריא. חשוב מאד לציין שיש דרכים טובות ונכונות להיחשף בפני קהל העוקבים, בעיקר אם מדובר בנערות צעירות. חשוב מאד להכיר טרנדים מעולמות האופנה והגוף, לוודא שאין שום מסר בעייתי ובעיקר לעודד להתנהלות בריאה ונכונה בכל מה שקשור למראה חיצוני. מקדם אתרים שמבין את אופן הקידום הממומן ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט – יידע להתאים אסטרטגיית שיווק וקידום נכונה לכל עסק ולכל תחום ולעשות זאת כך שהמסרים השיווקיים של בעל העסק יעברו כמו שצריך וקהל העוקבים יבין בדיוק מה חשוב יותר ופחות. כך גם יתחזק הקשר בין המותג לבין הלקוחות שלו וזו הדרך הנכונה להגדיל את מעגל הלקוחות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן