חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנהלת מט״י ירושלים ערכה סיור בשוק מחנה יהודה עם יו"ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן

סיור של הנהלת מט״י ירושלים בשוק מחנה יהודה עם יו"ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן

צוות ההנהלה במט״י בניצוחה של המנכ"לית צביה שלי, מיכל וולך – סמנכ"לית גיוס כספים ומשאבים, דניאל זיו – מנהל השיווק והדיגיטל, אסף כהן – מנהל מחלקת מימון, קרן פלד – מנהלת קשרי לקוחות, דור כהן – כלכלן ובתיה ויצ'רוק – רכזת גיוס כספים ומשאבים, הגיעו היום למתחם שוק מחנה יהודה, לסיור משותף עם יו״ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן.
זהו פרי שיתוף פעולה משמעותי בין שני הגופים אשר נרתמים לסייע לעסקים הקיימים במתחם.

המשלחת ערכה סיור במספר עסקים אשר נעזרו בשירותי מט"י השונים במרוצת השנים. החיבור בין ועד סוחרי השוק ומט״י הניב פירות דווקא בתקופת הקורונה, ושימש מקור של עוצמה עבור עסקים אשר היו זקוקים למשענת על מנת לשמר את עצמם, או אפילו לפתוח את העסק..

מטרה נוספת בביקור הייתה להעביר מסר לאותם בעלי עסקים כי הסיוע והליווי של מט״י אינו בבחינת ״זבנג וגמרנו״ אלא להיפך, עם נוכחות מורגשת לכל אורך חיי העסק ולכל צורך של בעל העסק – החל משלב בחינת כדאיות הרעיון העסקי, הקמת העסק, התפתחות עסקית, חשיפה לעולם הדיגיטל, בניית תכנית עסקית וסיוע לאחר תקופת הקורונה ועוד…

בין העסקים בהם ביקרו אנשי המשלחת של מט״י ויו"ר וועד סוחרי השוק, ״גלולס״- בית מאפה וחנות לממכר מוצרים נטולי גלוטן, שהוקמה כמענה לצורך של אחת מהבנות של הבעלים למוצרים ללא גלוטן, חנות ״עגול״- של קרינה אסקיו, אשר הולכת יד ביד עם מט״י כמעט 30 שנה, מיום הקמת העסק, חנות אשר הוקמה לצורך מכירת גרביים, התפתחה והפכה לחנות להלבשה תחתונה לנשים בעיקר ואקססוריז אופנתיים ועונתיים נוספים.

תחנות נוספות בהן ביקרה המשלחת – מסעדת ״פסטה-בסטה״ הוותיקה שהוקמה לפני כ 12 שנים, ע"י שני בחורים צעירים בני 25 שנעזרו במט"י לגיוס מימון לפתיחת העסק, הדרכה וליווי עסקי, "ערייאס-מחניודה" – רעיון שעלה במהלך מסיבת הרווקים של אחד החברים, שנפתחה באמצע שנת 2018, ע"י שלושה חברי ילדות, שנעזרו במט"י ומספרים כי לולא מט"י לא היו יכולים להגשים את הרעיון. לשני בתי העסק יש כבר סניפים מחוץ לירושלים לאור ההצלחה העסקית שנבנתה דרך מט״י.

המשלחת עברה גם דרך מסעדת "קרייב" – עסק משפחתי, המציע תפריט כשר של מאכלי סטריט פוד כגון פייקון ונעזרו במט"י בתכנית הכשרה להקמה וניהול העסק, "מעדניית אורי ובניו" שנעזרו בגיוס מימון לטובת העסק. המשלחת קינחה את הסיור בשוק במסעדת ״יהודית״ המפורסמת מרחוב הערמונים, שנעזרו בשירותינו לצרכים של המסעדה כדי להמשיך ולעמוד על הרגליים ומשם לעוף להמשך של הצלחה. בכל המקומות בהם ביקרה המשלחת, מט"י העניקו מתנה של 5 שעות יעוץ חינם, לכל צורך של בעל העסק, ע"י היועצים המקצועיים של מט"י.

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, סיכמה: ״צוות מט״י ואני קיימנו סיור בשוק מחנה יהודה ופקדנו מספר עסקים שלהם סייעו מט״י במגוון רחב של פעולות, כלכליות ושיווקיות.
העסקים שהסתייעו במט״י צלחו את תקופת הקורונה שפגעה בנו אנושות.

אני סמוכה ובטוחה כי שיתוף הפעולה הפורה בין בתי העסק בשוק מחנה יהודה למט״י ימשיך להניב פירות הצלחה ואני קוראת מפה לכל בעל עסק שצריך ניווט בראשית דרכו, סיוע והכוונה להשתמש בארגז הכלים הרחב שמציעים בגוף מבורך ומקצועי זה.״

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן