חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קולינריה, ספורט, תרבות ופנאי – במרכז מסחרי החדש במבשרת

המרכזים המסחריים ברחבי העולם עוברים מהפכה והופכים למרכזים חברתיים-תרבותיים שוקקים, המכילים הרבה מעבר לחנויות. במבשרת ציון, המגמה הזו התקבלה בזרועות פתוחות, והמרכז מסחרי החדש בעיר הופך למקום בו תרבות, ספורט וקולינריה מתמזגים לכדי חוויה אחת.

Country & Park שבמבשרת ציון הוא אחד המרכזים המסחריים החדשניים בארץ, שנבנה במטרה להיות המוקד החדש של בילויים משפחתיים לתושבי האזור ויאפשר למבקרים בו ליהנות מאווירה המיוחדת, הופעות, הרצאות וסדנאות שלא נראו עד כה במבשרת ציון – כל אלו הופכים את המקום להרבה יותר ממרכז מסחרי סטנדרטי.

הקאנטרי חרט על דגלו להפוך גם למרכז קולינרי אזורי, והוא מכיל גם מגוון גדול של מסעדות, בכל הסגנונות והצבעים: החל ממנות בשרים המעולות של "Grill Bar", המבורגרים ייחודים של Burgers Bar, גלידות של רשת "קצפת", דגים טריים ב"תן-דג", אוכל אסייתי ב"אצה", פיצה "פרגו", מנות איטלקיות מעולות בסניף של רשת לוצ'נה הידועה, מגוון מעדנים ב"מעדני צדקיהו" ו"מעדני גורמה", מאפים ב"לחם של תומר", ואף לרכוש מוצרים טבעוניים ב"זמורה אורגני".

מעבר למגוון הקולינרי העצום שמציע המתחם, ניתן לראות את כמות האירועים המתוכננים בתקופה הקרובה עבור רווחת קהל המבקרים במקום – אירועים, הופעות והרצאות מרתקות ומרחיבות אופקים לכל המשפחה:

בחול המועד סוכות יקיימו הפנינג מתנפחים ושלל הפתעות מתאים למשפחות עם ילדים, אתם תהנו בלוצ׳נה או תאכלו סושי, פיצה או המבורגר והילדים יהנו במתנפחים.

עופר מגידו, הגיטריסט המוכשר, מגיע למתחם לאחר שהופיע בפסטיבלים רבים בארץ ובעולם. בהופעתו הקרובה, הוא יציע מופע סולו של גיטרה אקוסטית שיכלול אלמנטים מג'אז, בלוז ורוק. ההופעה תכלול גם חידושים ואדפטציות לשירים מוכרים.

אדוה דדון, העיתונאית המובילה מחדשות 12, מגישת התכנית "הנוכלים" תציע הרצאה מרתקת שתגלה את הסיפור האמיתי מאחורי הכתבות. היא תחשוף את הקהל לסיפורים מאחורי הקלעים, לטכניקות החקירה ולאתגרים שעומדים בפני העיתונאות המודרנית.

גיא פלג, העיתונאי המוביל בענייני משפט, יציע הרצאה מעמיקה שתגלה את הקשר בין פוליטיקה, חקירות ותקשורת. הוא יספר על האתגרים המשפטיים והאתיים בכתיבה עיתונאית.

אסתר והאוטוגלידה מסדרת הטלוויזיה המוכרת מציעים מופע מוזיקלי לילדים שהוא חוויה משפחתית מלאה. הילדים יזכו לשירים, ריקודים והופעה שתשאיר אותם בפעור פה. המופע מתאים לכל הגילאים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן